וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנער שמת משפעת: "הוא היה בריא לגמרי"

אריאל נוי

4.1.2011 / 19:09

בבית משפחתו לוי בקיסריה התכנסו קרוביו של עידן בן ה-15 שמת מסיבוכי שפעת עונתית. "רק אתמול אמרו לנו בבית החולים שמצבו השתפר והיינו מעודדים"

"לא מאמינים איך ילד בן 15, בריא ואוהב ספורט פתאום יכול ללכת ככה", כך אמר הערב (שלישי) קרוב משפחה של הנער עידן לוי מקיסריה שמת מוקדם יותר היום כתוצאה מסיבוכי השפעת העונתית. בן משפחה נוסף שנכח בבית המשפחה האבלה סיפר כי מצבו של עידן השתפר לפני כמה ימים והוא שוחרר הביתה. "תוך 48 שעות התהפך מצבו, חזרו קשיי נשימה, הוא אושפז בבית החולים ומת. אנחנו כלל לא מסוגלים להבין או להאמין בכך", סיפר, "בעוד ארבעה ימים היינו צריכים לחגוג את יום הולדתו ה-16, ובמקום זה אנחנו הולכים לקברו".

"רק אתמול אמרו לנו בבית החולים אמרו לנו שמצבו השתפר והיינו מעודדים", סיפרו במשפחה, "והיום פתאום היתה לו קריסת מערכות. עידן ניגן בגיטרה, אהב בעלי חיים ומחשבים, למד קרטה וספורט ימי, לא היתה לו שום מחלה מוכרת והיה בריא לגמרי". קרוב המשפחה הוסיף כי נכון לעכשיו אין תלונות על רשלנות רפואית אפשרית שאירעה בית החולים הלל יפה בו אושפז עידן.

הלווייתו של לוי תתקיים מחר בשעה 10:30 בבית העלמין של קיסריה. עידן היה בן בכור לאיציק ודפנה לוי, איש מחשבים וסוכנת ביטוח מקיסריה. הוא למד בבית הספר בקיבוץ מעגן מיכאל.

לוי מת הבוקר לאחר שהגיע ביום ראשון לחדר מיון-ילדים עקב תלונות על קשיי נשימה, חום גבוה וכאבים בחזה. הוא אושפז במחלקת הילדים וקיבל טיפול אינטנסיבי כנדרש במצבו. הטיפול כלל מתן חמצן ונוגד שפעת במינון מוגדל, תוך התערבות של מומחים בתחום הריאות והמחלות הזיהומיות. לאחר מספר בדיקות, נשללה האפשרות שהנער נדבק בשפעת החזירים.

  • עוד באותו נושא:
  • שפעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully