וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס אישה שביקשה את עזרתו בהחלפת נורה

גלעד גרוסמן

4.1.2011 / 10:00

תושב ג'לג'וליה בן 20 נאשם שאנס אישה שביקשה את עזרתו בהחלפת נורה בביתה. לפי כתב האישום, הוא ביצע את המעשים בעת שהיה שיכור

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד מוחמד עודה, תושב ג'לג'וליה בן 20 בגין אונס של אישה שביקשה ממנו לעזור לה להחליף נורה בביתה. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין לירון שיטרית מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם שהה לפני כשנתיים בדירה בפתח תקווה הסמוכה לדירה בה התגוררה המתלוננת. בשעת לילה הבחינה המתלוננת כי נשרפה נורה בדירתה, ופנתה אליו בזמן שעבר במסדרון כדי שיעזור לה להחליפה.

מכתב האישום עולה עוד, כי בשלב זה עודה שהיה שיכור, נכנס לדירה והחל לגעת באישה במקומות מוצנעים בגופה. בשלב זה, לטענת הפרקליטות, הגיעו אנשים נוספים למקום וניסו להיכנס לדירה. האישה ניסתה להימלט החוצה, אולם עודה סגר את הדלת, דחף אותה על הרצפה ונשכב מעליה. לאחר מכן הרים אותה על מיטתה ואנס אותה, תוך שהיא מכה אותו, זועקת לעזרה ומבקשת שיחדול ממעשיו.

לאחר שעודה יצא מהדירה נכנס למקום אדם אחר שזהותו אינו ידועה, תפס את המתלוננת וחיבק אותה ואף נשך אותה בלחיה השמאלית. לאחר שעודה קרא לו, השניים עזבו את המקום. בבקשת המעצר נכתב, כי עודה הודה באונס אולם לאחר מכן טען שהיחסים היו בהסכמה. במהלך עימות שנערך בין השניים הוא שוב הודה במעשה והביע חרטה בפני המתלוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully