וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הודיע: טקס ממלכתי לזכר הנספים בכרמל

23.12.2010 / 23:30

רה"מ בנימין נתניהו הודיע כי ב-5 בינואר יתקיים טקס ממלכתי בקיבוץ בית אורן "להתייחדות עם הנספים בדליקה בכרמל והזדהות עם משפחותיהם". עוד הוחלט כי בתוך שנה תוקם אנדרטה במקום

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לקיים בתאריך 5 בינואר 2011, טקס ממלכתי בבית אורן "להתייחדות עם הנספים בדליקה בכרמל והזדהות עם משפחותיהם". בנוסף, נתניהו החליט להקים בתוך שנה אנדרטה בקרבת מקום לזכר הנספים בשריפה. ועדת השרים לטקסים וסמלים תתכנס ביום ראשון כדי לדון בתוכנית ולתקצבה.

עם פרוץ השריפה, הודיע ראש הממשלה כי יכריז על יום אבל לאומי בעקבות האסון, אך חזר בו מהחלטתו והחליט כאמור, לקיים טקס ממלכתי לזכר הנספים.

נתניהו נתקל לאחרונה בביקורת קשה מצד משפחות הנספים באסון. בביקור שערכה רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, בבית משפחתו של תנ"צ ליאור בוקר שנספה באסון, נשאלה נתניהו מדוע בעלה לא מגיע לנחם את המשפחות השכולות. נתניהו השיבה כי ביקורה הוא ביקור פרטי והוא איננו קשור לבעלה.

כמו כן, לפני מספר ימים מתח בן משפחתה של טופז אבן חן קליין שנספתה באסון ביקורת על התנהלותו של נתניהו בטיפול בנפגעי השריפה. חיים קליין, אבי בעלה של טופז, אמר כי בישראל "אין הנהגה, אלא רק פופולריות זולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully