וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי יגאל עמיר "השתלטו" על הפייסבוק של בן סימון

20.10.2010 / 6:00

תומכי יגאל עמיר ציינו את יום הזיכרון ה- 15 לרצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין בדרך מקורית, והעלו סטיקרים הקוראים לשחרורו של עמיר בחשבונות פייסבוק של אישי שמאל. אחד הקורבנות, ח"כ בן סימון: "תופעה חולנית"

תומכי יגאל עמיר מצאו דרך משלהם לציין את יום הזיכרון ה- 15 לרצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין. לוואלה! חדשות נודע כי אלמונים "שתלו" קריאות לשחרורו של רוצח ראש הממשלה בדפי הפייסבוק של מספר אנשי שמאל.

הבולט שבאנשי שמאל הללו הוא ח"כ דניאל בן סימון (העבודה). שהופתע לגלות שאת "קיר" דף הפייסבוק שלו מעטרות כתובות הקוראות לשחרר את עמיר. ברגע שהבחין בכך הוא מחק את הכתובות, אולם אמש (שלישי) הוא גילה כי האלמונים "שתלו" את הכתובות בתוך אלבום התמונות שלו ברשת החברתית.

מדובר בשלושה סטיקרים עליהם מתנוסס איור של עמיר וכיתוב: "ישוחרר יגאל עמיר!", כאשר פותחים את התמונות נכתב כי הן נלקחו מתוך האלבום בתמונות קיר מאת "יגאל עמיר". באחד הסטיקרים, המפיצים אף מבקשים מהגולשים: "הפיצו וראו ברכה". האלמונים הכניסו שמות של אנשים מפורסמים מימין ומשמאל בכיתוב של הסטיקרים.

מדובר ככל הנראה בצעד נוסף של תומכי עמיר. כבר ביום חמישי פורסם בוואלה! חדשות כי תומכיו של עמיר הקימו דף פייסבוק עם עשרות תומכים, ובו קריאה לשחררו.

ח"כ בן סימון אמר בתגובה כי "זוהי תופעה חולנית שצריכה לעורר דאגה בקרב אנשים שעושים את עבודתם על פי אמונתם. על אף שמדובר בפייסבוק המשטרה לא יכולה לעבור בשקט על מעשים חוליגנים מן הסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully