וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שלישי 17.08.2010 / ז אלול התש"ע

17:16

ביהמ"ש בחיפה: "אקדח הלייזר" למדידת מהירות - אמין

קובי מנדל

בית המשפט המחוזי בחיפה קבע היום (שלישי) כי לא חלה חובה על המשטרה לכייל את מכשיר "אקדח הלייזר" המשמש את המשטרה למדוד מהירות נהיגה. זאת בערעור שהגיש נהג לאחר שרישיונו נפסל משנמצא נוהג במהירות של 117 קמ"ש בדרך בה המהירות המותרת היא 60 קמ"ש בלבד. השופט עודד גרשון קבע בהחלטתו: "המשטרה לא חייבת לכייל את מכשיר הממל"ז במעבדה חיצונית". מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שמעון קורן, הביע קורת רוח מההחלטה ואמר: "זוהי החלטה עקרונית חשובה שתסייע למאבק המתמשך והבלתי מתפשר בעברייני התנועה ובמלחמה בתאונות הדרכים".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully