וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאי בריטי יהודי מציע לפלוש לישראל

28.11.2003 / 9:09

ג'רלד קאופמן טען כי ישראל לא מקיימת החלטות האו"ם ובונה חומה לא חוקית. לדעתו שרון אשם באינתיפאדה ופסול מלכהן כראש ממשלה. משרד החוץ: מצבנו באירופה רע

על רקע גל האנטישמיות ההולך וגואה באירופה נרשמה התבטאות לא צפויה מצד פוליטיקאי יהודי בבריטניה. ג'רלד קאופמן, חבר הפרלמנט, פרסם במגזין "ספקטייטור" מאמר בו הוא קורא למדינות המערב לפלוש לישראל. המגזין בדרך כלל מזוהה עם עמדות פרו-ישראליות.

בידיעות אחרונות דווח כי קאופמן סקר שורה של משטרים רודניים באפריקה ולאחר מכן התייחס לישראל. קאופמן טען כי ישראל לא מקיימת את החלטות האו"ם, ומתקיים בה שלטון רודני. לדבריו, אלו היו הסיבות לפלישה לעיראק.

"ישראל בונה חומה לא חוקית", כתב קאופמן, והוסיף: "אפילו הרמטכ"ל שלה הודה שהמדיניות שלה בעייתית". אריאל שרון הוצג במאמר כראש ממשלה מפוקפק: "שרון נמצא פסול בשל מעורבותו בסברה ושתילה, הוא זה שגרם לאינתיפאדה, ונמצא יחד עם משפחתו תחת חקירה של רשויות החוק", כתב.

קאופמן הגיע למסקנה כי "יהיה זה אך צדק פואטי לפלוש למדינה שפלשה בזמנו ללבנון". ממשרד החוץ מסרו בתגובה כי "מצבה של ישראל באירופה רע, אם חבר פרלמנט יהודי מציע לפלוש למדינה ומכפיש את ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully