וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה תמונת החשוד באונס הישראלית בתאילנד

3.10.2012 / 11:17

החשוד באונס במסיבת "פול מון" באי קופנגן הודה במעשה, והמשטרה צפויה לערוך שחזור. לטענתו הוא ניסה לאנוס אותה ונמלט כיוון שהתנגדה. המשטרה: הוא תצפת עליה לפני התקיפה

תמונתו של הצעיר אזרח מיאנמר, שנעצר בחשד שאנס צעירה מישראל שהשתתפה במסיבת "פול מון" באי קופנגן בתאילנד ביום ראשון, נמסרה היום (רביעי) לוואלה! חדשות. לפי הדיווחים שפורסמו ביממה האחרונה במדינה, במהלך החקירה הודה החשוד, בן 25 שזוהה בשם משפחתו בלבד – "בו", כי תקף את הצעירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד באונס טען כי לא הצליח לבצע את זממו/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונות המובאות כאן צולמו בתחנת המשטרה באי קוסמוי בתום מסיבת עיתונאים שערכה המשטרה עם החשוד, על ידי נתי חדד, בעליה של יחידת חילוץ והצלה ישראלית בקוסמוי, המלווה את הפרשה מתחילתה. באחת התמונות בחר חדד להצטלם ליד החשוד, כשהוא מחזיק לפניו שלט עם הכיתוב "אני חרא של בנאדם".

בחקירתו סיפר הצעיר כי עבד באתר הנופש שלושה ימים לפני האירוע. לדבריו, בשעה 2:00 בליל המסיבה, הוא הבחין בצעירה וגרר אותה למקום מבודד כדי לאנוס אותה. כאשר היא התנגדה, הוא היכה אותה בבטנה וניסה לאנוס אותה. לטענתו, בשל התנגדותה הוא לא הצליח לבצע את המעשה. הוא נשך את שפתיה עד שדיממו, ולאחר מכן נמלט מהמקום. חדד הוסיף בשיחה עם וואלה! חדשות כי במסיבת העיתונאים דיווחה המשטרה כי החשוד תצפת על הצעירה הישראלית לפני שתקף אותה.

המעסיק של החשוד באונס הסגיר אותו

לאחר התקיפה, הבין החשוד שהמשטרה בעקבותיו, ולכן תכנן לברוח. הוא טען בחקירתו כי עליו להשתתף בהלווית אביו, אך לבסוף הוא נעצר. המשטרה צפויה לערוך שחזור של האירוע, אז יובא החשוד למקום בו אירעה התקיפה לטענת המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני חרא של בנאדם". כך בחר נתי חדד להצטלם לצדו של החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המידע אודות החשוד מסר למשטרה בעל אתר הנופש שהעסיק את הצעיר. בבדיקה הגופנית לאחר מעצרו הבחינו השוטרים בסימני חבלה, בהם שריטות על צווארו וחזהו, שככל הנראה נגרמו לו בזמן המאבק עם הצעירה מישראל. נמסר גם כי שוטרים החרימו מחדרו חולצת טריקו שחורה מוכתמת בדם. הצעירה הישראלית שבה ארצה ואושפזה בבית חולים במרכז הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully