וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "אנחנו לא מקבלים יחס של אלופה"

תהל אלון

15.7.2012 / 17:08

זעם בקבוצה הצפונית על כך שמשחקה במוקדמות האלופות לא ישודר בישראל. "כבר התרגלנו, נוכיח שקרית שמונה שווה שידור"

בעירוני קרית שמונה מתייחסים בציניות לעובדה שמשחקם במסגרת מוקדמות ליגת האלופות מול ז'לינה הסלובקית לא ישודר. אי שידורו של המשחק גרם לסערה רבה בקרב אנשי המועדון, השחקנים וכמובן אוהדי הקבוצה, שנותרו בהלם לאור העובדה שאין להם דרך לצפות במשחק.

במועדון הצפוני אמרו היום לוואלה! ספורט: "עשינו היסטוריה כשזכינו באליפות, נעשה היסטוריה כשלא נשודר, אבל אנחנו כבר לא כועסים, התרגלנו לכך שבכל מה שנוגע לקריית שמונה הדברים מתנהלים בצורה הזאת".

גורם אחר במועדון הביע תרעומת: "קרית שמונה צריכה לדאוג לעצמה בכל הנושאים כולל שידורי המשחקים באירופה, אבל כמו שגרמנו לכולם בעונה שעברה לשנות את חוקי המשחק והצבנו מציאות חדשה בכל הנוגע לתדירות השידורים, ככה גם באירופה נציב את העובדה הזאת מחדש ונוכיח לכולם למה קרית שמונה כן שווה את השידורים".

אוהדי הקבוצה התקשו להאמין שהמשחק של קבוצתם לא ישודר והביעו את התחושות הקשות שלהם יחד עם ההרגשה של תושבי קריית שמונה והצפון: "בושה שקבוצה שזכתה באליפות לא מקבלת את היחס המתאים, איך הגיוני שלא תהיה לנו דרך לראות את המשחק? קרית שמונה עושה הופעה היסטורית במוקדמות ליגת האלופות ונראה שחושבים שאנחנו לא ראויים להיות חלק מזה.

"אין דרך להסביר את מה שאנחנו חשים. מעניין אם היה מדובר בהפועל או מכבי ת"א גם אז לא היו משדרים את זה. יש פה שיקולי רייטינג, אבל יותר מהכול בושה שההתאחדות לכדורגל לא עושה כלום בקשר לנושא ומעבירה את זה בשקט שמשחק של אלופת המדינה שלה לא ישודר".

בנושא אחר: ההכנות למשחקה של הקבוצה הצפונית מול ז'ילינה נמשכות במלוא המרץ. אמש נחתה הקבוצה בסלובקיה והשחקנים יקיימו שם את האימונים המסכמים לקראת המשחק (שלישי 20:30 שעון ישראל). בנוסף מאמן הקבוצה גילי לנדאו הקרין לשחקנים מצגת מקיפה אודות ז'ילינה, ניתח עימם את משחקם האחרון מול אלמרה סיטי ההולנדית ובנוסף אמר לשחקנים: "מדובר בקבוצה טובה, מאורגנת, מהירה, ושאפתנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully