וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער נתלה על אוטובוס ונדרס למוות

17.10.2003 / 0:11

חיפה: בן 16 קפץ על דופן הרכב מספר פעמים, למרות אזהרות הנהג. בשלב מסוים נפל ונדרס. אזרחים וקרובים תקפו את הנהג שחולץ ע"י שוטרים

נער בן 16 נהרג היום בחיפה מפגיעת אוטובוס, ככל הנראה, בגלל משחק מסוכן. האירוע החל כאשר נהג אוטובוס נתן זכות קדימה לשני צעירים שחצו את רחוב הגליל בנוה שאנן בעיר כשלפתע אחד מהם נתלה על חלונו הקדמי של הרכב כשהוא אוחז במגבים.

בקול ישראל דווח, כי הנהג סיפר שהצעיר קילל אותו ולא אפשר לו להמשיך בנסיעה. הוא ירד מהאוטובוס ושוחח עם השניים שהחלו לעזוב את המקום. הנהג חזר לאוטובוס והתכוון להמשיך בנסיעה כשהצעיר המשיך פעמיים נוספות להיתלות על חזית הרכב. בפעם השלישית נתלה הנער על צידו השמאלי של האוטובוס, ליד חלון הנהג. הוא ניסה להכניס את ידיו פנימה והנהג סגר את החלון והמשיך בנסיעה.

כ-100 מטרים אחרי מעבר החציה הוריד הנהג את הנוסעים המעטים שהיו באוטובוס כשלפתע הגיעו למקום אזרחים שטענו כי הוא דרס צעיר. הנהג רץ למעבר החציה ומצא את הנער שרוע על הכביש. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו במקום.

אזרחים ובני משפחה של הנער החלו לתקוף את הנהג והאשימו אותו בהריגתו. המשטרה נאלצה לחלצו מהאוטובוס בו הסתתר. מחקירה ראשונית עולה כי הנהג סיפר ששמע חבטה אך חשב כי הנער היכה על דופן האוטובוס.

בתאונה שאירעה בחדרה נפצעה באורח בינוני עד קשה הולכת רגל מפגיעת ניידת משטרה. הניידת פגעה בהולכת רגל בת 78 שחצתה את הכביש במעבר חציה. בוחני תנועה בודקים כיצד לא הבחין השוטר באשה חוצה את הכביש בצומת מרכזי ומואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully