וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח נאוה חן לא יואשם ברציחתה?

31.10.2013 / 14:04

מעצרו של אבנר טווק, החשוד ברצח בת זוגו לשעבר נאוה חן, הוארך בשבוע, אך לדברי גורם במשטרה החוקרים מתקשים להוכיח כוונת תחילה למעשיו. טווק טוען: היא נפלה על הסכין

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

בעוד בית משפט השלום בכפר סבא הורה היום (חמישי) להאריך בשבעה ימים את מעצרו של אבנר טווק, החשוד ברצח בת זוגו לשעבר נאוה חן, במשטרה מתקשים לגבש ראיות נגדו לשם הגשת אישום בגין רצח. גורם במשטרה המעורה בפרטי החקירה אמר לוואלה! חדשות כי הקושי הקיים בתיק החקירה נובע מכך שלפי שעה אין ראיות פיזיות שיצביעו על כוונת תחילה במעשיו של טווק, וכן בשל אופן התנהלותו בתקופה שקדמה למקרה. לפני כשבוע נלכד טווק בן ה-49 לאחר מצוד בן יומיים אחריו. הוא חשוד כי דקר למוות את חן בביתה ביישוב תל מונד שבשרון על רקע סכסוך ביניהם.

אבנר טווק, חשוד ברצח נאוה חן. באדיבות המשפחה
לא יואשם ברצח? אבנר טווק ונאוה חן/באדיבות המשפחה

טווק, שלטענת המשטרה קשר עצמו לסכין וכן למקום במהלך חקירותיו בתחנת משטרת מרחב שרון בכפר סבא, הסביר כי חן נפלה על הסכין במהלך הוויכוח ביניהם. במהלך החקירה הובל טווק לביתה של חן בתל מונד, ושחזר את השתלשלות האירועים כפי שקרו לדבריו. לשם כך עזבו בני משפחתה של חן, שישבו עליה שבעה, את הבית לכמה שעות. בשחזור הראה טווק לחוקרים מהיכן נכנס לבית והיכן שוחח עם בת זוגו לשעבר. על גופתה של חן התגלה פצע דקירה אחד.

המשטרה אמנם הצליחה לאתר עדי ראייה שטענו כי הבחינו בו מתרחק מהבית, וטווק אף הודה כי אחז בסכין, אך הקושי הוא להוכיח כי טווק דקר אותה בכוונה תחילה – ולא כפי שהוא טוען, שהיא נפלה על הסכין. "התמונה די ברורה, אבל לא בטוח שיתאפשר להגיש כתב אישום בגין רצח", הסביר הגורם. לדבריו, "אין עדים או ראיות ממשיות למה שהיה במקום. כמו כן לא מדובר במקרה של בן זוג אלים שנהג לאיים עליה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הרכב בו נמצא אבנר טווק באשקלון החשוד ברצח של נאוה חן בתל מונד. שי מכלוף
כלי הרכב שבו נלכד טווק באשקלון/שי מכלוף

מחקירת המקרה עולה כי במהלך חודש אוקטובר פנתה חן לתחנת המשטרה בנתניה. בתחילת החודש היא התלוננה כי טווק איים שיספר עליה פרטים אינטימיים לחבריהם. אז, לטענתה, היא ביקשה להפסיק את הקשר. הוא עזב את הבית, ולאחר מכן איים עליה שוב, ככל הנראה באמצעות הודעות טקסט. במשטרה הסבירו כי בשל כך קשה לבסס חשד סביר לרצח כי לא ניתן להוכיח כוונת תחילה למעשה.

סנגורו של טווק, עו"ד גיא עין צבי מהסנגוריה הציבורית, טען כי החוקרים גבו ממנו עדות בתחילת החקירה בלי שאפשרו לו להתייעץ עם עורך דין. במשטרת מרחב שרון אישרו כי עד כה לא הושגה התקדמות בחקירה, אך היא עדיין נמשכת. בשבוע הבא צפוי תיק החומרים לעבור לעיון בפרקליטות כדי לקבוע כיצד להמשיך בחקירה. הדוח הפתולוגי טרם הושלם, וייתכן שהשלמתו תעזור לחוקרים להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully