וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלוננו כי הוכו בידי זרים - ונעצרו בחשד לסדרת תקיפות גזעניות

12.6.2013 / 10:01

שני צעירים התלוננו כי הותקפו בידי הזרים לאחר שניסו לסייע לצעירה שהוטרדה, אך מחקירת המשטרה עולה כי דווקא הם חשודים שנהגו להכות ולשדוד נתינים זרים בדרום תל אביב

חשד לתקיפות על רקע גזעני: שני צעירים נעצרו אתמול בחשד שנהגו להסתובב בשכונות דרום תל אביב ולתקוף נתינים זרים. בחלק מהמקרים נהגו על פי החשד גם לשדוד את המותקפים. הם יובאו הבוקר (רביעי) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

אריתראים פצועים מאירוע הדקירה בבית החולים איכלוב , יולי 2012. דרור עינב
הצעירים חשודים שתקפו ושדדו נתינים זרים. אריתראים שנדקרו בדרום תל אביב לפני כשנה. המצולמים אינם קשורים לפרשה/דרור עינב

מחקירה שהתנהלה במרחב יפתח עולה כי השניים, בני 21 ו-24, הונעו על פי החשד משנאת זרים. במוצאי השבת החשודים התלוננו על כך שהותקפו בידי נתינים זרים, בשל העובדה שניסו לסייע לבחורה שהוטרדה על ידי הזרים, והמקרה אף דווח במספר כלי תקשורת. מחומר החקירה עלה החשד כי דווקא השניים חשודים בתקיפה ובמקרי תקיפה נוספים. על פי החשד נהגו להסתובב בשכונות דרום העיר, נטפלו לנתינים זרים ותקפו אותם, כשבחלק מהמקרים אף שדדו מהם טלפונים ורכוש אחר שהיו ברשותם. אתמול כאמור נעצרו החשודים.

בחיפוש שנערך בביתם של החשודים נתפסו אלות ואגרופנים, אשר על פי החשד שימשו אותם במהלך ביצוע התקיפות. השניים יובאו לדיון בהארכת מעצרם ושוטרי מרחב יפתח ימשיכו בחקירת האירוע.

לפני כשבוע וחצי שני תושבי דרום תל אביב נפצעו באורח קל לאחר שלטענתם הוכו על ידי ארבעה אזרחים זרים ברחוב אסירי ציון בעיר. על פי עדותם, הם הבחינו בארבעה משוחחים ברחוב עם אישה ובשל חשדם כי היא שרויה במצוקה, התפתחו בין הצדדים חילופי דברים שהובילו לקטטה. עוד נמסר כי השניים פונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי, ואילו ארבעת האזרחים הזרים נמלטו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

לפני שבועיים - נתינה הותקפה בתל אביב

לפני כשבועיים נעצר תושב תל אביב בן 32 בחשד שתקף נתינה זרה על רקע שנאת זרים, בדרך ההגנה בתל אביב. המותקפת נמלטה מהמקום. עוברי אורח שהבחינו במעשה הזעיקו את המשטרה שעצרה את החשוד ובחקירתו סיפר כי ביצע את המעשה על רקע מוצאה של האישה המותקפת. הוא ככל הנראה ישלח להסתכלות פסיכיאטרית.

בחודש אפריל הוגש אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד פקח הגירה ברשות מנהל האוכלוסין, בגין עבירות של שוחד, קבלת דבר במרמה ועבירות אלימות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוני מודריק מפרקליטות מחוז תל אביב, הפקח, עדי אלסין, בן 30 מבת ים, תקף וסחט באיומים עובדים זרים יחד עם עובד זר מהודו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully