וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בכיר הואשם בהטרדה ותיעוד יחסי מין עם עובדות

רמי שני

18.7.2012 / 11:25

שמעון סבן, יו"ר ועד העובדים של מפעל רותם אמפרט, נאשם כי הציע לעובדת שיפור תנאים בתמורה לקיום יחסי מין. במקרה אחר, תיעד יחסי מין עם עובדת אחרת והציג התמונות לעובדים

הטרדה מינית, פגיעה בפרטיות והאזנה במטרה לגרום נזק - אלה כלולים בכתב האישום שהוגש הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בבאר שבע, נגד שמעון סבן, יו"ר ועד העובדים של מפעל רותם אמפרט שבדרום. מכתב האישום שהוגש נגד סבן, תושב דימונה בן 55, עולה כי הוא ניצל את מעמדו כיושב ראש ועד העובדים, תפקיד בו הוא מכהן זה 25 שנים, כדי לנסות ולכפות יחסי מין על אחת מעובדות המפעל.

סבן הואשם כי טלפן לעובדת מספר פעמים, תוך שהוא מספר לה כי פעל להסדיר עבורה תנאי עבודה נוחים, ורמז כי בתמורה הוא מעוניין בקיום יחסי מין עמה, הצעה שנתקלה בסירובה של העובדת. במקרה אחר נאשם סבן כי צילם את עצמו במכשיר הטלפון הנייד שלו בעת שקיים יחסי מין עם עובדת אחרת במפעל, ולאחר מכן הציג את הצילומים לעובדים אחרים, זאת לאחר שדאג לכך שאחד העובדים יהיה נוכח בחדר הסמוך לזה בו התקיימו יחסי המין עם העובדת.

פרקליטות המחוז הדרומי, שהגישה את כתב האישום, ביקשה מבית המשפט להגביל באופן משמעותי את צעדיו של סבן, כחלק מתנאי השחרור שלו. זאת, במטרה למנוע ממנו ליצור מגע עם המעורבים בפרשה, או עם עובדי המפעל בכלל, וכן למנוע את יציאתו מהארץ ולשלם ערבות גבוהה יחסית, במטרה להבטיח את התייצבותו לחקירה ולדיונים בעניינו בבית המשפט.

פרקליטו, עורך הדין ציון אמיר מסר בתגובה: "אנחנו מצרים על כך שהוגש כתב האישום הזה. המשטרה יצאה בהודעות על חשדות לעבירות כמו סחיטה באיומים, אונס, הלבנת הון ועוד. עבירות שהתפוגגו ואנחנו מקווים שגם העבירות האלה, שהן עורבא פרח ומסתמכות על שיחת טלפון, יעלמו".

עוד בנושא
עובד חברת החשמל הטריד עובדת - והושעה ל-4 ימים
נבדקת תלונה להטרדה מינית נגד סגן ראש העיר אשדוד
חשד: נהג מונית אנס נוסעת, ביצע עבירות מין באחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully