וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"9 חודשי מאסר למי שגרם למות בתי - יריקה בפנים"

גלעד גרוסמן

16.4.2012 / 16:03

אמא של דנית בראל, שנהרגה בהתהפכות קטנועו של שי קלדרון, זועמת על העונש שקיבל. כמו כן, נפסל רישיונו ל-8 שנים והוא יפצה את משפחתה של בראל. בדמו נמצאו שרידי מריחואנה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט לתעבורה גזר היום (שני) תשעה חודשי מאסר על שי קלדרון, שהודה והורשע בגרימת מוות ברשלנות, לאחר שלפני כשלוש שנים גרם לתאונת קטנוע בה נהרגה חברתו בת ה-17 דנית בראל.

קלדרון הרכיב את בראל על קטנוע בשעת לילה ברחוב ירושלים ברעננה, כשבדמו שרידי מריחואנה, כאשר בשלב מסוים סטה, עלה על אי תנועה והחליק. בראל נזרקה מהקטנוע ונהרגה במקום. הוריה של בראל, שלאחר התאונה ילדו בת בגיל 46, ביקשו מבית המשפט להחמיר עם קלדרון. מנגד, פרקליטו של קלדרון ביקש להקל עמו בשל מצבו הבריאותי, וכן בשל העובדה שלא הוכח שהסם השפיע על קלדרון.

"מדובר בתאונה עצמית ובהתרשלות שמקורה באיבוד שליטה של רגע בקטנוע בו נהג", כתב השופט שלמה נחשון אטינגר בגזר הדין. "למרות שבגופו נמצאו שרידי סם, לא נטענה כל טענה שהייתה לכך השפעה לגבי אובדן השליטה בקטנוע בעת התאונה". לכן, קבע, מדובר ברשלנות שאינה ברף הגבוה. הוא ציין עוד כי קלדרון הודה, הביע חרטה וביקש את סליחת משפחתה של בראל. לבסוף גזר השופט אטינגר על קלדרון תשעה חודשי מאסר, פסילת רישיון לשמונה שנים ותשלום פיצויים למשפחה בגובה עשרת אלפים שקל.

"לא מספיק הרגו לי אותה, איפה הפרקליטות, איפה נציגת הפרקליטות? אני רוצה ערעור", אמרה אמה של דנית, שוש בראל בתום הדיון בבית המשפט. "זו יריקה בפרצוף של המשפחה, יריקה בפרצוף של דנית האומללה שאיננה. תשעה חודשים... כל כך הרבה תאונות דרכים, כל כל הרבה צעירים עולים שיכורים ויושב פה השופט ויורק על המשפחות ואומר להם - אני אראה לכם. זה מה שהוא אמר. אני לא עושה צדק, אני בוחן את מה שנעשה. זו יריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully