וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו לילדה המועמדת לגירוש: אפעל להשאירך

2.5.2011 / 20:50

אשת ראש הממשלה הצטלמה לקמפיין נגד גירוש ילדי העובדים הזרים ונפגשה עם כוכבת הסרט זוכה האוסקר על בי"ס ביאליק רוגוזין. השתיים שתו שוקו, ניגנו בפסנתר ונתניהו סיפרה כי היא פועלת להשארת הילדים בארץ

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו נפגשה אתמול (ראשון) עם אסתר אייקפהאי בת ה- 12, בת לעובד זר המועמדת לגירוש, כוכבת הסרט זוכה האוסקר "Stranger no more", העוסק בילדים הלומדים בבית הספר ביאליק-רוגוזין. הפגישה התקיימה במעון ראש הממשלה ורעייתו, במסגרת פרויקט של עמותת "ילדים ישראלים" ושל המגזין טיים אאוט, תחת הכותרת: "מאחורי כל ילד המועמד לגירוש יש אזרח אשר מתנגד לגירוש הילדים".

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו עם אסתר אייקפהאי בת ה- 12, בת לעובד זר, המועמדת לגירוש, כוכבת הסרט זוכה האוסקר "Stranger no more". לשכת העיתונות הממשלתית
שתו שוקו ותה, ניגנו בפסנתר ושוחחו על נושאים שונים. נתניהו ואסתר/לשכת העיתונות הממשלתית

במסגרת הפרויקט נפגשו מעל 200 שחקנים, פוליטיקאים, אנשי עסקים ופעילים חברתיים עם ילדי מהגרי עבודה ותוצג תערוכת צילומים של הילדים יחד עם הסלבס. בין המצולמים שהשתתפו בפרויקט: משה איבגי, גילה אלמגור, קרן מור, שלומי שבן, אורנה בנאי, יהודה פוליקר ורבים נוספים.

בפגישה שוחחו אסתר ונתניהו על גירוש הילדים ונתניהו סיפרה כי היא פועלת למען השארת הילדים בארץ. היא סיפרה לאסתר על פגישה שקיימה בנושא עם שר הפנים אלי ישי ואמרה לה שהיא תמשיך לפעול גם בעתיד למען השארת הילדים בארץ. השתיים סיירו בחצר הבית ובתוכו, שתו שוקו ותה, ניגנו בפסנתר ושוחחו על נושאים שונים. אסתר סיפרה לנתניהו על משפחתה ועל אמה שנפטרה כשהייתה בת 8. כמענה לשאלתה האם טוב לה פה בארץ, השיבה אסתר שפה יותר טוב. עוד שוחחו השתיים על הפעולות בצופים שאליהם הולכת אסתר, על צילומי הסרט בו השתתפה ועל אהבתן ללימודי התנ"ך.

רותם אילן, מייסדת ארגון "ילדים ישראלים" מסרה כי "התגייסותה החשובה של אשת ראש הממשלה מעניקה תקוה לילדים אשר חיים בחשש יומיומי מפני מעצר וגירוש. ילדים אשר במשך שנים רבות המדינה בעצמה אפשרה להם לגדול ולהתחנך כאן וכעת מוענישם רטרואקטיבית על מצב שיצרנו במו ידינו. אנו מקווים כי תתקבל ההחלטה הנכונה והמוסרית להשאיר את הילדים שישראל היא כבר ביתם, תוך גיבוש מדיניות הגירה ברורה למדינה, אחת ולתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully