וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזה קורסת בסערה: רבים נותרו ללא חשמל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.12.2010 / 0:03

גם מדרום לישראל מורגש היטב מזג האוויר הסוער. כתוצאה מהרוחות החזקות טבעו עשרות סירות שעגנו בנמל בעזה. ההגנה האזרחית ברצועה ביקשה מהתושבים להימנע מלצאת מהבתים

מזג האוויר הסוער אינו פוסח גם על רצועת עזה וגורם לנזקים רבים בנמלה. כתוצאה מהרוחות החזקות קרס אתמול (ראשון) חלק מהנמל ועשרות סירות שעגנו שם טבעו בים. צוותי הצלה פלסטינים הגיעו למקום והצליחו להציל עשרות ספינות וסירות מטביעה לאחר שהעבירו אותן למקומות סגורים. עדי ראייה מסרו כי מרבית הסירות שטבעו היו סירות דייגים קטנות.

מנהל המבצעים בהגנה האזרחית בעזה אמר כי ההגנה האזרחית בעזה הודיעה על מצב חירום בעזה בשל הסופה המשתוללת, זה היום השני ברציפות. הוא הוסיף ואמר כי רבים מתושבי עזה נותרו ללא חשמל ולפיכך אש שהציתו כדי להתחמם "גרמה למספר שריפות ברחבי הרצועה". במקביל, כל שירותי החירום וההצלה העלו את רמת הכוננות בעזה, בעיקר במחנות הפליטים.

ההגנה האזרחית בעזה פרסמה הוראות לתושבי הרצועה, בהן ביקשה מהם להימנע מלצאת מהבתים "אלא למקרים דחופים". בנוסף קראה לתושבים המתגוררים בעמקים ובמקומות נמוכים "להישמר מפני הצפה של בתיהם" ולנהגים קראה לנהוג בשיא הזהירות מחשש לתאונות דרכים. במקביל, נקראו ההורים ללוות את ילדיהם לבתי הספר "משום שרבים מהם אינם מודעים לסכנות במזג האוויר".

(עדכון ראשון: 12.12.2010 20:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully