וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 10 וסבתו נהרגו בתאונת דרכים בצפון הארץ

קובי דוד

3.10.2011 / 12:46

השניים נהרגו לאחר שרכבם, בו נהגה אמו של הילד, סטה מהכביש והתנגש בעץ בכניסה לכפר קיש שבגליל התחתון. פרמדיק מד"א סיפר כי הילד עף מהחלון בעת ההתנגשות

חוסיין סבחייה, בן 10 וסבתו אמנה סבחייה, בת 54 נהרגו בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (שני) בכניסה לכפר קיש בגליל התחתון, לאחר שרכבם התנגש בעץ. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים, תושבי אחד הכפרים בגלבוע, טיפול רפואי וביצע בהם פעולות החייאה, שבסופם נאלץ רופא לקבוע את מותם. אמו של הילד ההרוג נהגה ברכב, נפצעה באורח קל כתוצאה מהתאונה ופונתה לבית החולים "העמק" בעפולה.

אייל בן משה, פרמדיק מד"א ירדן, שהגיע לזירת התאונה סיפר כי "כאשר הגענו למקום הבחנו באישה בשנות ה-50 לחייה ללא דופק. ניסינו לבצע בה פעולות החייאה, אך ללא הועיל. הילד הקטן היה מוטל מחוץ לרכב על שפת הכביש ללא רוח חיים, ככל הנראה במהלך ההתנגשות של הרכב הפרטי עם העץ הילד עף מהחלון".

עוד סיפר הפרמדיק כי הנהגת ברכב הייתה אמו של הילד שנהרג, שנפצעה באורח קל. כמו כן אמר בן משה כי בבירור הראשוני של נסיבות התאונה אמרה הנהגת כי ניסתה להימלט מרכב שבא לפניה, סטתה מהכביש, איבדה שיווי משקל והתנגשה בעץ שהיה בצד הדרך.

מפקד משטרת התנועה במחוז הצפון, סגן ניצב יוסי חתוקאי, התייחס לתאונה ואמר כי "מדובר בכביש צר ומפותל, שעצי אקליפטוס נמצאים בצדדיו, וכל אי זהירות קטנה בכביש עלולה להסתיים בהתנגשות של רכב בעץ", והוסיף כי "זהו כביש פנימי, המקביל לכביש 65, והוא פחות בעייתי ממנו מבחינת תאונות דרכים". חתוקאי ציין כי בשנת 2011 מצאו את מותם 11 בני אדם על כביש 65 הסמוך. לעומת זאת, בכביש הפנימי לא נרשמו תאונות קשות בשנים האחרונות.

לפני יומיים הולכת רגל קשישה נפצעה באורח קשה כשפגע בה רכב פרטי שנסע ממזרח למערב ברחוב ההגנה בתל אביב. ביום חמישי האחרון נפצע באורח בינוני צעיר כבן 20 בתאונת דרכים בכביש 5, סמוך למחלף קסם. צוותי מגן דוד אדום ממחלף ירקון הוזעקו למקום ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

עוד באותו נושא:
מת מפצעיו אחד הילדים שנפצעו בתאונה ליד ערד
אוטובוס התנגש במספר כלי רכב בירושלים, 3 נפצעו
בן 16 נהג ללא רישיון - שלושה בני אדם נהרגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully