וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן לחברי קדימה: "נשאבתם לרדידות של לבני"

פנחס וולף

23.8.2011 / 16:20

השר להגנת הסביבה ניצל הדיון על המצב הביטחוני והחברתי כדי לתקוף את יו"ר האופוזיציה שהתלוננה על מספר הח"כים המצומצם בדיון. "לבני מנסה לחפות על התנהלותה התבוסתנית", אמר ארדן

החום הכבד כנראה הצליח להשפיע גם על חברי הכנסת: דיון פגרה מנומנם במליאת הכנסת המאולתרת הפך לחילופי דברים בין השר להגנת הסביבה גלעד ארדן לבין ח"כ מגלי והבה (קדימה), על רקע הביקורת שהשמיע ארדן על יו"ר האופוזיציה ציפי לבני שתקפה את העובדה שבמליאה נוכחים חברי כנסת מועטים בלבד.

"היה כאן דיון שטחי ועלוב שמעלים נציגי האופוזיציה בחוצפתם", אמר ארדן במהלך דיון שעסק במצב הביטחוני והחברתי. "הסיסמאות על כמה ח"כים נמצאים או לא נמצאים כאן זה לא הדברים החשובים. הרי גם אני יכולתי להראות עכשיו לכתבים שהדיון היום הוא שלוש שעות ומכל האופוזיציה חמישה חברים מוכנים להקדיש שלוש שעות עבודה מחופשת הקיץ באמצע פגרת הכנסת כדי להגיע לכאן. כמובן שזה הבל הבלים, אין בכך דבר וחצי דבר וחבל שאלו הדברים שיו"ר האופוזיציה בוחרת לעסוק בהם. מה שמפתיע זה שאנשים באופוזיציה שבאו מכוחות הביטחון ואמורים להבין באינטרסים הביטחוניים של ישראל – נשאבים לרדידות ולשטחיות של יו"ר האופוזיציה".

כאשר והבה מחה על דבריו של ארדן נגד לבני, אמר ארדן: "אני לא שואל אותך מה לדבר, אתה חצוף. אתם מדברים פה במילים של שוק נגד ראש הממשלה ועכשיו תשמעו מה אני חושב על יו"ר האופוזיציה". והבה אמר בפני המליאה: "הוא (ארדן - פ.ו.) עדיין אדם קטן כדי לתת לי ציונים. אני מקשיב לו והוא בא בטענות".

"לא לפעול משיקולי נקמה"

ארדן המשיך לתקוף את לבני ואמר: "יו"ר האופוזיציה פעלה לכך שמבצע עופרת יצוקה יסתיים טרם זמנו לפני שחוסלה תשתית חמאס בעזה ולפני שהושב שליט, אז היא אומרת שנוצרה הרתעה. אז ההרתעה החזיקה שנתיים. כדי להתחפש לליכודניקית לשעבר שרוצה להיכנס בטרור ולחפות על ההתנהלות התבוסתנית שלה, אז תיאורטית היא חזקה מול חמאס. ישמע עם ישראל ואולי יהיו כאלו שישתכנעו שהיא לא השמאל הקיצוני. יו"ר האופוזיציה מנסה להשכיח מאתנו את עמדות השמאל הקיצוני בהן היא אוחזת וזה גם מגיע לאנשים כמו מופז שרק בחורף המליץ לנו להידבר עם חמאס וכבר הוא ממליץ לנו למוטט את אותו חמאס".

ארדן הוסיף ואמר: "לצה"ל יש את כל היכולות לצאת לכל מבצע שיידרש בעזה. עם זאת הנהגה שקולה ואחראית צריכה לקבל החלטה שקולה שתשרת את ישראל בטווח הארוך. לא לפעול משיקולי נקמה או מרצון לרצות את הציבור לטווח הקצר".

עוד באותו נושא
השר איתן ללבני: שכחת את השמאל, את מעודדת הסלמה
קצינים בכירים: "הדרג המדיני מנע מבצע בגלל מצרים"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully