וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ראש עיריית קלנסווה לקח שוחד וסחט באיומים

איילה חננאל

19.6.2011 / 16:36

מחמוד חדיג'ה ובכירים נוספים בעירייה חשודים כי קיבלו שוחד מאנשי עסקים בתמורה לקבלת מכרזים לבניית מתקנים בעיר. ראש העיר גם חשוד שסחט באיומים חבר מועצה שסירב לקחת חלק בהונאה

ראש עיריית קלנסווה, מחמוד חדיג'ה, נעצר הבוקר (ראשון) על ידי שוטרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה, בחשד שהוא ושלושה בכירים נוספים בעירייה קיבלו שוחד מאנשי עסקים בתמורה לקבלת מכרזים לבניית מתקנים ציבוריים שונים ברחבי העיר. חדיג'ה והבכירים האחרים נעצרו הבוקר בפשיטת המשטרה על בניין העירייה, והם, כמו גם שני אנשי העסקים שנתנו את השוחד לכאורה, מובאים בשעה זו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום ברמלה.

חדיג'ה עצמו גם חשוד כי סחט באיומים חבר מועצה שסירב לקחת חלק בהונאה. לששת העצורים מייחסים במשטרה, בין היתר, חשדות לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה, שוחד ועבירות נוספות. החקירה במסגרתה נעצר ראש העירייה ויתר החשודים, נוהלה על רקע מעשי הרצח שבוצעו באחרונה בעיר ועל יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

בשבוע שעבר הוגש לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד ראש עיריית טבריה, זוהר עובד, הנאשם כי הוא ונאשם נוסף קשרו קשר לחדור שלא כדין למחשבו של מבקר העירייה, על מנת לבלוש אחר קבצי המחשב שלו. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של קשירת קשר לביצוע עבירת פשע, חדירה לחומר מחשב ופגיעה בפרטיות.

לפני כחודשיים הודיע משרד המשפטים כי בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד ראש עיריית רמת גן, צבי בר, החשוד שבין השנים 2003-2008 לקח למעלה משני מיליוני שקלים של כספי שוחד מחמישה יזמי נדל"ן בעיר רמת גן ובמחוז תל אביב. כתב האישום יוגש בכפוף לשימוע שייערך לבר. בכוונת הפרקליטות להגיש נגד בר כתב אישום בגין עבירות של לקיחת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, זיוף, שיבוש הליכי משפט ועבירות מס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully