וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש מהשרון נאשם שאנס את נכדתו במשך שנים

גלעד גרוסמן

24.2.2011 / 11:04

תושב אזור השרון נאשם שאנס את נכדתו במשך ארבע שנים, מאז שהייתה בת שמונה. מחקירתו עלה כי גם ביצע מעשים מגונים בבתו ובקטינות נוספות, אולם על מעשים אלה חלה התיישנות

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד גבר בן 82 מאזור השרון, הנאשם שאנס את נכדתו וביצע בה מעשים מגונים במשך כארבע שנים, מאז שהייתה בת שמונה. מחקירתו של הסב עלה, כי הוא ביצע לכאורה מעשים דומים גם בבתו ובקטינות נוספות, אולם על מקרים אלה חלה התיישנות. כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שירה סוכצקי מפרקליטות מחוז מרכז, מתאר כיצד בשנים 1991-1987 התגוררה משפחתה של הנכדה בצמוד לביתו של הסב, והוא נהג להשגיח עליה כאשר הוריה שהו מחוץ לבית.

לטענת הפרקליטות, במספר רב של הזדמנויות נהג הסב להיכנס לחדרה של הנכדה בלילות בזמן שישנה, ללטף את פניה ואת גופה ולאנוס אותה. בעת שביצע בה את המעשים המיוחסים לו, סימן הסב לנכדתו בידו כי עליה לשתוק. הנכדה, כיום בת 31, התלוננה במשטרה נגד הסב לפני כשנה, ובמהלך החקירה העידה במשטרה גם דודתה, וסיפרה כי בילדותה ביצע גם בה הנאשם מעשים דומים.

כמו כן, סיפרו בת דודתה של הנכדה ואחת מחברותיה כי האיש ביצע בהן מעשים דומים, ואילו בת דודה אחרת של המתלוננת העידה שהייתה עדה לאחד מהמעשים. אך כאמור, על עבירות אלו חלה התיישנות.

בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי "התמונה העולה מחומר הראיות הינה מזעזעת וקשה, אשר לפיה המשיב לא הגביל את עבירותיו אך כלפי נכדתו אשר סבלה בילדותה לאורך שנים ממעשי האינוס, אלא קיימת שורה של נפגעות נוספות: מבקרות אקראיות בביתו, אשר בהן פגע באותו אופן ואשר כולן נושאות את הפגיעה הקשה בהן עד היום, למרות היותן בגירות לאור חלוף השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully