וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנות מאסר לצעיר שחטף ואנס באיומים בת 16

רמי שני

8.2.2011 / 17:37

בית המשפט בב"ש גזר 17 שנות מאסר על צעיר בן 21 שאנס באיומים נערה בת 16. השופטים: "מדובר בשרשרת של מעשי אונס ומעשי סדום אכזריים תוך פגיעה בנפשה, בגופה ובכבודה של הנערה"

אומר בורדנבה, בן 21 מבאר שבע, חטף נערה בת 16 בעירו, איים עליה, היכה אותה ואנס אותה באכזריות, בעוד הוא מזהיר אותה כי אם לא תאפשר לו לבצע את זממו, ירצח אותה.

אומר הבחין בנערה לפני כעשרה חודשים בעת שזו יצאה ממסיבה בליל שבת והייתה בדרכה בביתה. הוא הסתער עליה מאחור, חסם את פיה, גרר אותה למקום מסתור מאחורי בניין מגורים תוך שהוא מאיים עליה כי הוא חייל בחופשה המחזיק נשק, וירה בה אם לא תאפשר לו לעשות בה כרצונו. אחר כך אמר לה כי הוא אסיר הנמצא בחופשה.

הנערה התחננה בפני אומר שיניח לה, אולם אומר סירב והניח לה רק אחרי שבא על סיפוקו, תוך ביצוע אונס אלים. זמן קצר אחר כך הוא נעצר.

"חייה השתנו ללא היכר"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע אותו לפני מספר שבועות באינוס הנערה ובעבירות המין בהן הודה במסגרת הסדר טיעון שנעשה בינו לבין הפרקליטות במחוז הדרומי. היום גזר עליו בית המשפט עונש של 17 שנות מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, ותשלום פיצויים לנערה בהיקף של 30 אלף שקלים.

בהחלטתם התייחסו השופטים להידרדרות במצבה הנפשי של הנאנסת. "חייה של המתלוננת לפני האירוע ואחריו שונו מהקצה אל הקצה. הנערה, שהייתה תלמידה מצטיינת ופעילה חברתית, מתקשה היום להתרכז בלימודים ולתקשר עם צוות המורים. היא מסתגרת ומדוכדכת, ולמעשה ניכר שינוי בהתנהגותה ובתפקודה בכל תחומי חייה", כתבו השופטים יעל רז-לוי, נתן זלוצובר וברוך אזולאי.

עוד ציינו השופטים כי "במקרה כמו שלפנינו, כאשר מדובר במסכת עבירות קשה, בשרשרת של מעשי אונס ומעשי סדום אלימים ואכזריים, תוך פגיעה בנפשה, בגופה ובכבודה של הנערה, נסיבותיו האישיות של העבריין נסוגות מול הצורך והחובה בהשתת עונש שיהא בו לשקף ולהלום את ההוקעה, הגינוי והסלידה ממעשיו הנפשעים של הנאשם, וכן את עיקרון התגמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully