וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות DNA: אישום בניסיון לאונס מלפני 10 שנים

קובי מנדל

8.2.2011 / 15:00

עובדיה מסרי מחיפה מואשם כי ניסה לאנוס באיומי סכין טרמפיסטית שעלתה לרכבו לפני כעשר שנים. מסרי זוהה בעקבות דגימת DNA שנלקחה ממנו כאשר נעצר בעקבות עבירה אחרת

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד עובדיה מסרי, תושב העיר בן 31 בגין ניסיון אונס, מעשה סדום ואיומים שביצע לפני כעשר שנים בטרמפיסטית, עולה חדשה ואם לילדים. מסרי נעצר בקיץ האחרון בשל עבירה אחרת ודגימת DNA שנלקחה ממנו התאימה לזו שנמצאה על שמלתה של הטרמפיסטית.

התובעת, עו"ד עירין ענבר אייזינגר מפרקליטות מחוז חיפה אמרה לשופט רון שפירא כי מדובר בניסיון אינוס ומעשה סדום שאירעו בשנת 2001, שעה שהטרמפיסטית עלתה יחד עם נוסעים אחרים לרכבו של מסרי. לפי כתב האישום, מסרי ביצע בה מעשים מגונים תחת איומי סכין. הטרמפיסטית הגיעה לתחנת המשטרה ומסרה את תיאור של מי שביצע בה את המעשים. "המתלוננת אז הייתה עולה חדשה, בקושי דיברה עברית", אמרה אייזינגר. "כדרכן של עבירות מסוג זה של קורבן אקראי והיעדר הכרות מוקדמת או מאוחרת עם מבצע העבירה, היו חסרים פרטים מזהים על מנת לאתר אותו. ניסיונות המשטרה לאתר אותו, כולל פנייה לתוכנית בשידור חוקר, לא העלו דבר".

מסרי הורשע כבר בעבר באונס שביצע בטרמפיסטית אחרת בשנת 2002 ונידון לארבע שנות מאסר. עורך דינו של מסרי טען כי אין בסיס למעצרו עד תום ההליכים עקב הזמן הרב שחלף מאז המעשה. "ספציפית, אני מזכיר שהטרמפיסטית לא מזהה את המשיב, הוא לא מכיר אותה, זה היה לפני 10 שנים. הוא הוכיח שהוא לא מסוכן, לא נפתחו נגדו עוד תיקים. בכל הקשור לעבירות מין הוא הוכיח שאין לו שום בעיה", אמר עורך הדין. השופט רון שפירא ציין בהחלטתו להשאיר את מסרי במעצר כי "אין מחלוקת על קיומן של ראיות לכאורה ובמיוחד על קיומה של בדיקת DNA הקושרת את הנאשם לביצוע עבירות המין המיוחסות לו בכתב האישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully