וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התאונה: הנפגע הפך לנכה, הדורס מתהלך חופשי

א' נדרס לפני כחצי שנה על ידי נהג שנסע במהירות מופרזת. הוא נפגע בראשו וברכו רוסקה, אך הנהג ממשיך להסתובב חופשי למרות שהמשטרה המליצה להגיש נגדו כתב אישום כבר לפני 6 חודשים

מדוע הפרקליטות מאפשרת לנהג מסוכן להמשיך לנסוע על הכביש? תושב מעלה אדומים שפגע בהולך רגל ופצע אותו, ממשיך לנהוג למרות שהמשטרה המליצה להגיש נגדו כתב אישום כבר לפני כחצי שנה.

לפני למעלה מחצי שנה יצא א', עובד מדינה בשנות ה-30 לחייו, להליכה לילית באזור מעלה אדומים, כאשר רכב ללא אורות דולקים הגיח לעברו בעת שחצה במעבר חצייה. הרכב נסע במהירות מופרזת, פגע ב-א' והטיח אותו בחוזקה אל הכביש. א' נפגע בראשו וסבל מאובדן זיכרון זמני. גופו היה מלא בצקות, שטפי דם, וברכו הימנית התרסקה לחלוטין.

הנהג הפוגע נחקר על ידי שוטרי מחוז ש"י ורישיונו נפסל ל-60 יום. ביולי הועבר התיק לאגף התביעות של אגף התעבורה של משטרת מחוז ירושלים, עם המלצה על הגשת כתב אישום נגד הנהג הפוגע בגין גרימת תאונה עקב אי-מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חצייה.

"אני לא יכול לרוץ ולא לנהוג"

גורם משטרתי המקורב לחקירה אמר לוואלה! חדשות, כי "אגף התביעות לא ביקש שום השלמות לחקירה ומכאן איני מבין מדוע כתב האישום לא מוגש כבר נגד אותו נהג מסוכן". אגף התעבורה של מחוז ירושלים טרם מסר תגובה לטענות.

במהלך חצי השנה האחרונה א' נמצא בהליך שיקום. הוא סובל מכאבים תכופים וכמעט שלא עובד. השבוע הוא יעבור ניתוח נוסף לשיקום ברכו הימנית ואחריו ייאלץ לנוח בביתו במשך חודשיים בטרם יוחלט אם הוא כשיר לחזור לעבודה.

"אני הולך כבר יותר מחצי שנה רק בעזרת קביים. אני לא יכול לרוץ ולא לנהוג. לא יכול להרים קניות. יש לי שתי ילדות קטנות ואני לא יכול להרים אותן", סיפר א'. "הבנאדם משתולל בכביש וההמלצה לכתב האישום נראית לי פשוט מגוחכת. אין שום התייחסות לגרימת הנזקים הפיזיים הבלתי הפיכים שנגרמו לי ולנזק נפשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully