וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפידים מול בית נוקד: "החזירי את המנדט"

פנחס וולף

19.1.2011 / 0:33

20 צעירים הפגינו מול ביתה של שרת החקלאות אורית נוקד בדרישה כי תחזיר את המנדט למפלגת העבודה בעקבות פרישתה מהסיעה. "בגידה חמורה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בק, עריכת וידאו: דורון שטיין)

צעירי מפלגת העבודה מתל אביב נגד שרת החקלאות אורית נוקד (העצמאות). במחאה על הצטרפותה לפרישתו של שר הביטחון אהוד ברק ממפלגת העבודה, הפגינו אמש (רביעי) כ-20 צעירים סמוך לביתה של נוקד בקיבוץ שפיים, תחת הכותרת: "אורית נוקד - החזירי את המנדט שגנבת ממפלגת העבודה".

הצעירים נשאו לפידים, חילקו מנשרים וקראו ברמקול לחברי הקיבוץ להצטרף להפגנה. ממארגני ההפגנה נמסר כי, "בכוונתנו להמשיך להבעיר לפידים מול בתי ה'ליכודניקים' החדשים בתקווה כי לחץ ציבורי יביא לפחות את חלקם להתפטר ולהשיב את המנדט למפלגת העבודה המתחדשת".

לדברי יוני רגב, ממובילי צעירי העבודה בתל אביב, "נוקד חושבת שבחסות האנונימיות וחוסר הנראות שלה לאורך השנים היא תתחמק מתחת לרדאר הביקורת. היא טועה טעות מרה. הבגידה שלה במחוז הקיבוצים, המחוז הגדול והדומיננטי ביותר של המפלגה מאז ומתמיד, היא אולי החמורה ביותר. אנו נמשיך להפגין נגדה ונגד שאר 'הליכודניקים' החדשים, בכל מקום אליו יגיעו עד אשר יתפטרו ויחזירו את המנדט שלהם למקומו הטבעי - מפלגת העבודה, שהודות להם נכנסה סוף סוף לתהליך התחדשות מואץ וחיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully