וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: בן 20 נהרג מירי צה"ל בצפון עזה

ניר יהב ויהושע בריינר

18.1.2011 / 15:47

לפי דיווח של מקורות פלסטינים, צעיר פלסטיני בן 20 נהרג ושניים נוספים נפצעו מירי של צה"ל באזור בית חאנון. בצה"ל אומרים שנפתחה אש לעבר הפלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת

מקורות פלסטינים מסרו בצהריים (שלישי) כי צעיר פלסטיני בן 20 בשם אמג'ד זעאנין נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני, מירי של צה"ל באזור בית חאנון שבצפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר בתגובה, כי כוח של צה"ל פתח באש לעבר שני פלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת. עוד נמסר מצה"ל כי אחד מהפלסטינים נפגע באורח לא ברור.

מוקדם יותר הופעל מטען חבלה נגד כוח צה"ל שביצע עבודות הנדסיות בצפון הרצועה סמוך לגדר המערכת. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לאחר שנסוגו הכוחות מהמקום, נראו שני פלסטינים מתקרבים לגדר מסיבה שאיננה ברורה. הם נורו על ידי כוח צה"ל וככל הנראה אחד מהם נפגע.

בתוך כך, אתר החדשות הפלסטינית "פאל-פרס" דיווח היום בהסתמכו על גורמים אירופאים רשמיים כי בכיר חמאס ומייסד הזרוע הצבאית של הארגון, סאלח עארורי, נפגש באחרונה בחשאי עם אנשי מודיעין ישראלים בצ'כיה ודן עמם בנושא הרגיעה ברצועת עזה ובצורך לאכוף את הפסקת האש. על פי הדיווח, לעארורי הצטרפו מספר בכירי חמאס, ששמותיהם לא נמסרו. כזכור, בחודש מרץ שוחרר עארורי מהכלא הישראלי וגורש, במסגרת הסכם עם ישראל, לדמשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully