וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור משמעותי במצבו של האדמו"ר מויז'ניץ

מוטי לוי ואריאל נוי

8.1.2011 / 18:06

לאחר שאתמול חלה הידרדרות במצבו, דווח הערב בתקשורת החרדית על שיפור ניכר במצב האדמו"ר. לדבריהם, רופאיו העריכו כי ישוחרר מבית החולים שיבא בימים הקרובים

שיפור ניכר חל במצבו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרב משה יהושע הגר, המאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר. לפי "מוקד הציבור", לאחר שביום שישי אחר הצהריים נערכו תפילות המוניות לרפואתו, ובמהלך השבת שהו בני משפחתו סביב מיטתו בבית החולים חל במהלך השבת שיפור דרמטי במצבו של האדמו"ר בן ה-95. מבית החולים תל השומר נמסר כי חל שיפור במצבו של האדמו"ר אך הוא עדיין סובל מחום גבוה.

אתמול דווחו כי חלה הידרדרות במצבו של האדמו"ר, וכי רופאי בית החולים ורופאו האישי, ד"ר אריק אסמן, מנסים לייצב את מצבו. גורמים בחסידות ויז'ניץ סיפרו לוואלה! חדשות כי "תפילות לשלומו של האדמו"ר נערכות בכל רחבי הארץ בשל הדאגה בעקבות ההידרדות במצבו הרפואי". בעקבות ההידרדרות במצבו התקבצו בבית הקברות בבני ברק עשרות חסידים כדי להתפלל סמוך לקברו של האדמו"ר הקודם מויז'ניץ, אביו של האדמו"ר הנוכחי.

מקורבים למשפחתו סיפרו כי האדמו"ר אושפז בבית החולים לצורך טיפול רפואי של הרחבת כלי נשימה, בעקבות קשיי נשימה מהם סבל. לבית החולים הגיעו אתמול בניו של האדמו"ר שמשמשים כבר כמנהיגי קהילות של החסידות וכן בנותיו - נשותיהם של אדמו"רים מפורסמים בציבור החרדי. הערב, כאמור, חל שיפור ניכר במצבו, ולהערכת רופאיו הוא ישוחרר כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully