וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שאחרי ההרשעה: "משה קצב נראה שבור ובמצב קשה"

רמי שני

31.12.2010 / 10:23

הנשיא לשעבר שהורשע באונס ובביצוע עבירות מין לא יצא מביתו לתפילת הבוקר, כמנהגו. מתפלל שהגיע לביתו: "הוא נראה מאוד טעון רגשית. העינים שלו כבויות. לא ראיתי את גילה קצב בבית"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: עידן גוראל)

"משה קצב נראה לא טוב. הוא נראה שבור ובמצב קשה", כך סיפר הבוקר (שישי) יעקב, תושב קריית מלאכי, שהגיע להתפלל יחד עם הנשיא לשעבר בביתו. קצב, שהורשע אתמול באונס ובביצוע עבירות מין נוספות, לא יצא כפי שהוא נוהג מדי בוקר, מביתו שבקרית מלאכי אל בית הכנסת, על מנת להתפלל תפילת שחרית. אל ביתו הגיעו הבוקר כמה מבאי בית הכנסת שבו הוא מתפלל, בכדי להשלים מניין בתוך ביתו.

"זה משפיע עליו ורואים את זה. הוא התפלל בבית עם בניו וכמה אזרחים מהשכונה. הוא נראה מאוד טעון רגשית. העינים שלו כבויות. איחלתי לו שהאמת תצא לאור", סיפר יעקב שהוסיף כי
"אנחנו בקרית מלאכי לא זורקים אותו". יעקב אף ציין כי לא הבחין באשת הנשיא בזמן ששה בבית: "את גילה קצב לא ראיתי, אבל לא הסתובבתי בכל הבית".

לדבריו, לאור תוצאות משפטו של קצב מרגישים תושבי קרית מלאכי חלוקים: "מצד אחד אתה שואל את עצמך - אם הוא באמת עשה את זה? ראינו את המסע בתקשורת ואת ההשפעה שלו על השופטים. אבל אנחנו אזרחים שומרי חוק ויש החלטה של בית משפט".

"העונש צריך להלום את העבירות הקשות"

בצד המשפטי של הפרשה נערכים שני הצדדים לשלב הבא - עירעור על ההרשעה והטיעונים לעונש. המשנה לפרקליט המדינה, שי ניצן, אמר הבוקר כי הפרקליטות צריכה ללמוד היטב את הכרעת הדין של משה קצב בטרם תחליט איזה עונש לבקש. ניצן אמר לקול ישראל כי העונש צריך להלום את העבירות הקשות והחמורות שבהן הורשע הנשיא לשעבר.

פרקליטה? של א' מבית הנשיא, אלדד יניב, אמר כי לו נכללה בכתב האישום היה הנשיא קצב מורשע מעשה אונס נוסף. לדבריו מתכננת מרשתו להגיש תביעה אזרחית נגד קצב.

בתוך כך, עורכי דינו של קצב עדיין לא החליטו האם יערערו על הכרעת הדין. עו"ד ציון אמיר, אמר כי הוא "אינו מסכים להכרעת הדין", ועם זאת, הוא לא בטוח כי מרשו יבחר לערער עליה. לעומתו אמר עוד" אביגדור פלדמן כי "אין ספק שטרם הגענו לתחנה האחרונה בפרשה הזו", אמר פלדמן. "אשטח את טענותיי בפני בית המשפט העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully