וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' ממשרד התיירות: "סיוט בן עשור הגיע לקיצו"

המתלוננת נגד נשיא המדינה לשעבר משה קצב שזכתה לכינוי א' ממשרד התיירות, הביעה תחושת הקלה לנוכח הכרעת הדין שקבעה שעדותה אמינה, וכי קצב אנס אותה פעמיים. "אני נושמת לרווחה"

המתלוננת נגד הנשיא לשעבר משה קצב, א' ממשרד התיירות, הגיבה הבוקר (חמישי) להחלטת בית המשפט להרשיע את קצב בכל האישומים הנוגעים לה. לדבריה, "היום אני נושמת לרווחה. סיוט בן עשור הגיע לקיצו. שמתי מבטחי בבית המשפט לאורך כל הדרך והצדק יצא לאור". קצב הורשע כי אנס את א' בשני מקרים שונים וכי ביצע בה מעשה מגונה תוך שימוש בכוח.

חברים רבים הגיעו לבית המשפט על מנת לתמוך ב-א' והקיפו אותה בעודה צופה בהכרעת הדין. אחד מחבריה אמר לוואלה! חדשות, כי "היום יצא מסר חשוב לכל הנשים בישראל שעברו פגיעה מינית: לא לפחד ולדבר ואף לצאת החוצה ולספר את האמת שלהן".

עורך הדין דני סרור שייצג את א', אמר בעת הקראת הכרעת הדין, כי "מטבע הדברים היא חשה הקלה, בית המשפט נתן אמון בדבריה. לא' לא היה ספק לרגע שהדברים שנאמרים ממעמקי ליבה וממעמקי ייסוריה במשך כל השנים האלה יתקבלו באמון על ידי בית המשפט. אנחנו מאושרים שכך זה קרה. למייצגים לא היה ספק לרגע אחד שא' דוברת אמת. מטבע הדברים עברה עליה תקופה של כמה שנים מאוד מאוד קשות שהיום בבוקר הגיעו להקלה".

אב בית הדין השופט ג'ורג' קרא אמר במהלך הכרעת הדין כי עדותה של א' אמינה בעיני בית המשפט וציין כי "דחינו את גרסת הנאשם וקיבלנו לחלוטין את גרסת א'". לדבריו, "טענות האליבי של קצב הופרכו. אם מישהו דיבר בשני קולות זה הנאשם. הזמן שחלף הביא ראיות חדשות שתומכות בא' ממשרד התיירות, אנו מקבלים את עדותה של טיפין טיפין". השופט התייחס גם ל"מכתבי האהבה" שכתבה לכאורה א' לנשיא. לדבריו, "בעינינו אלו רישומים מניפולטיביים, אין בהם להעיד דבר וחצי דבר על יחסה של א' לנאשם".

בתוך כך, מספר נשים מאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית הגיעו אל רחבת בית המשפט. הנשים עמדו מחוץ לבית המשפט והחזיקו בשלטים עליהן נכתב בין היתר, "את לא לבד", וכן, "אנחנו מאמינות לך". לדברי המפגינות, הן הגיעו כדי להביע סולידריות עם הנפגעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully