וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בערד: גבר היכה למוות את אשתו במהלך ויכוח

רמי שני

29.12.2010 / 19:49

אישה כבת 30 נמצאה בערד ללא רוח חיים עם חבלות בראשה. ע"פ החשד, היא נרצחה ע"י בעלה במהלך ויכוח. גורם בשירותי הרווחה: לאישה הוצע בעבר להיכנס למקלט לנשים מוכות, אך היא סירבה

אישה בשנות ה-30 לחייה נמצאה הערב (רביעי) ללא רוח חיים בשטח פתוח בין בניינים בערד ובמשטרה חושדים כי היא נרצחה על ידי בעלה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא אותה כאשר היא סובלת מחבלות בראשה ובגופה. החובשים ניסו לבצע בה פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. לאחר חיפוש נעצר בעלה של האישה והוא נחקר כעת בתחנת המשטרה בעיר.

על פי החשד, הבעל היכה את האישה בעוצמה במהלך קטטה שפרצה ביניהם, מה שגרם למותה. לבני הזוג שבעה ילדים ושכניהם סיפרו, כי הבעל היכה אישתו במספר מקרים בעבר. גורם באגף הרווחה בערד סיפר, כי בעקבות תלונה שהוגשה לפני מספר חודשים קיבלה האישה הצעה לעבור להתגורר במעון לנשים מוכות, אך היא סירבה.

מקרה נוסף של אלימות במשפחה אירע היום גם בשדרות. ויכוח שהתפתח בין בני זוג תושבי העיר, גלש לעימות אלים במהלכו נטל הבעל חוט חשמל והחל לחנוק את אשתו. האישה החליטה כי הדרך היחידה להינצל היא לגרום לבעל לחשוב שהצליח להורגה. "עשיתי את עצמי מתה וכך הוא חשב שאני באמת מתה", סיפרה מאוחר יותר לשוטרים, "זאת היתה השיטה היחידה שיכולתי להינצל".

לאחר שהניח כי הרג את אשתו, מיהר הבעל הנסער לתחנת המשטרה ושם התוודא על הפשע שביצע. למקום הוזעקו צוותי מגן דוד אדום שפרצו את דלת הבית ומצאו את "קורבן הרצח" כשהיא פצועה במצב קל בלבד. הם פינו את הפצועה להמשך טיפול רפואי ואילו המשטרה עצרה את הבעל ופתחה בחקירה נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully