וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים לטיס: מספר שיא של בוגרות בקורס היוקרתי

יהושע בריינר

25.12.2010 / 19:38

כמעט רבע מבוגרי קורס הטיס של חיל האוויר הגיעו מדרום הארץ, פי חמישה משיעורם בקורס הקודם. מנתוני הקורס שיסתיים השבוע עולה כי השנה סיימו בוגרות רבות מאי פעם את הקורס היוקרתי

השבוע יגיע לסיומו קורס הטיס ה-161 של חיל האוויר כאשר בוגרי הקורס המפרך יקבלו את כנפי הטיס הנכספות בטקס שייערך במגרש המסדרים של בסיס חיל האוויר בחצרים.

הנתונים שפרסם צה"ל על בוגרי הקורס מצביעים על עלייה משמעותית במספר בוגרים שמוצאם מאזור הדרום. לפי נתוני חיל האוויר 22.5% מבוגרי הקורס הגיעו מדרום הארץ. זאת לעומת 5% בלבד בקורס הקודם. כמחצית מהטייסים החדשים מגיעים ממרכז הארץ. מנתוני חיל האוויר עולה עוד כי רבים מהבוגרים הינם יוצאי תנועות נוער שונות, כאשר בולטת במיוחד תנועת "הצופים", אשר אחד מכל חמישה בוגרים בקורס הנוכחי היה חבר בשורותיה.

השנה סיימו את הקורס מספר הבוגרות הגדול ביותר מאז נפתח הקורס לנשים: שתי טייסות ונווטת קרב אחת יצטרפו ל-8 בוגרות הקורס הקודמות. בנוסף 37% מהמסיימים בקורס הנוכחי הנם אחים בכורים. טקס סיום הקורס יתקיים במעמד נשיא המדינה שמעון פרס, שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי ומפקד חיל האוויר האלוף עידו נחושתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully