וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערים תקפו ערבים בי-ם על רקע לאומני

איילה חננאל

21.12.2010 / 13:20

המשטרה עצרה תשעה צעירים בחשד שהתאגדו לכנופיה ותקפו ערבים בירושלים באבנים, בקבוקי זכוכית וגז מדמיע, על רקע לאומני. בחלק מהמקרים פותו הקורבנות על ידי נערה בת 14

תשעה צעירים נעצרו בשבועיים האחרונים בחשד שתקפו ערבים על רקע לאומני במקומות שונים בירושלים, כך הותר בצהריים (שלישי) לפרסום. שבעה מתוך התשעה הם קטינים ושניים בגירים. רובם תושבי ירושלים וחלקם תושבי התנחלויות. לטענת המשטרה, החשודים הודו במיוחס להם ובסיום חקירתם נשלחו למעצר בית. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

מחקירת המשטרה עולה כי החשודים התאגדו לכנופיה ותכננו לפגוע בערבים על רקע לאומני. חברי הכנופיה הכירו אחד את השני על רקע חברות, לימודים משותפים או שכנות. על פי החשד בראש הכנופיה עמד קטין כבן 14. מהחקירה עולה כי בחלק מן המקרים נהג קטין מהכנופיה לקחת ערבי לעשן עמו סיגריה ואז תקפו אותו שאר החשודים.

בשלושה מקרים פותו הקורבנות על ידי קטינה בת 14 להגיע למקום עליו הוסכם מראש בין התוקפים- בית הספר הניסוי, כיכר הירח, כיכר החתולות וגן העצמאות, לאחר שביקשה מהם לעשן עימה סיגריה או לטייל עמה. כשהיו מגיעים הערבים לאחד מן המקומות היו מותקפים על ידי הצעירים באבנים, בקבוקי זכוכית וגז מדמיע. חלק מן המותקפים אושפזו בבית החולים בעקבות זאת.

מחקירת המשטרה עולה עוד כי באחד מהמקרים בהם התעורר חשד לגבי זהותו של המותקף, ביקשו ממנו תעודת זהות. לאחר שווידאו כי מדובר בערבי המשיכו להכותו אותו. לאחר מכן שרפו את תעודת הזהות שלו ונמלטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully