וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אמר מאטראצי לזידאן - 249 אפשרויות

9.10.2006 / 10:39

"היי, אז איפה עצם החזה?", "עוד לא הפסדת וכבר אתה מגלח את הראש?" או סתם הערה על אחותו. ספר חדש חושף מה הוביל לנגיחה

פרשת זידאן-מאטראצי והנגיחה המפורסמת שחתמה את הקריירה של אחד הכדורגלנים המוערכים ביותר אי פעם מסרבת להתפוגג. אחרי הבדיחות, משחקי המחשב וסרטוני הוידיאו, עכשיו מגיע הספר על הנגיחה שהסעירה את אוהדי הכדורגל במונדיאל האחרון.

למרות שזינאדין זידאן והמגן מארקו מאטראצי כבר סיפרו בתקשורת את הגרסאות שלהם לסיפור, עתה מוציא מאטראצי ספר בן 100 עמודים ובו 249 אפשרויות למשפטים נוספים שייתכן שאמר לזידאן, כולל את המשפט האמיתי שהוביל לנגיחה המדוברת.

מאטראצי כבר הודה שהסיבה האמיתי לנגיחה הייתה הערה על אחותו של זידאן. בזמנו אמר מאטראצי כי "משכתי לזידאן בחולצה, הוא אמר לי 'אם אתה רוצה את החולצה תקבל אותה בסוף המשחק', אז אמרתי לו 'אני מעדיף את אחותך'. אני יודע שזה לא יפה, אבל דברים כאלה נאמרים על ידי הרבה שחקנים. לא ידעתי בכלל אם יש לו אחות".

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה, כי רוב המשפטים הנכללים בספר, הנושא את הכותרת "מה בעצם אמרתי לזידאן", מגוחכים לחלוטין, בהתאם לדבריו של מאטראצי, שאמר כי רצה "לחקור את האבסורדיות של כל הפרשה". הרוכשים יזכו לקרא פנינים ספרותיות כגון "היי! איפה בדיוק נמצאת עצם החזה?" ו-"זידאן, מה קורה איתך, עוד לא הפסדת וכבר גילחת את הראש?". למעוניינים, הספר אמור לעלות 10 יורו ומאטראצי הבטיח לתרום את הרווחים ליוניצ"ף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully