תנועת אנונימוס השיקה היום קמפיין חדש שמטרתו להיאבק ב"הטעיית הצרכנים השיטתית שנוקטים משווקי הביצים בישראל", כך לדברי התנועה.
בתנועה טוענים, כי משווקי הביצים מקשטים את האריזות בתמונות ובצילומים פסטורליים אך שקריים, כדי לשכנע את הצרכנים כי התרנגולות שהטילו אותן זוכות לתנאים טובים.
סקר שערך מכון "מאגר מוחות" עבור התנועה, העלה כי רוב הציבור מוטעה על ידי המראה החיצוני של האריזות, ומניח שהתרנגולות המטילות את הביצים שהוא קונה מוחזקות בחצר פתוחה, וכי הן מטילות את הביצים בתאים מרופדים בקש.
לפני כחודשיים פנתה אנונימוס לשלושה יצרני ומשווקי ביצים נפוצים, בדרישה לשנות את אריזותיהם כך שיחדלו להטעות את הצרכנים בנוגע לתנאי הכליאה והטיפול בתרנגולות מהן מגיעות הביצים. לדברי התנועה יש במעשי אותן חברות כדי לעבור על "החוק להגנת הצרכן".
התנועה השיקה היום אתר חדש בנושא: www.eggs.co.il
תרנגולות מאושרות וחופשיות - רק על האריזות
17.9.2006 / 16:45