וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשפר את חיי האהבה? תכתבו שירים

30.11.2005 / 11:03

מחקר שנערך בבריטניה מגלה שוב, שאמנים, מוזיקאים ומשוררים נהנים מחיי מין עשירים יותר מבני אדם שאינם יצירתיים

מעוניינים לשפר את חיי האהבה? לפי מדענים, פיתוח נטיות אמנותיות יכול לעזור. לפי החוקרים, ככל שאדם יצירתי יותר, יהיו לו יותר בני-זוג במיטה. אמנים, מוזיקאים ומשוררים מחזיקים בממוצע של ארבעה עד עשרה בני זוג, לעומת טיפוסים לא יצירתיים, המחזיקים שלושה בני-זוג בממוצע.

ראש צוות המחקר הסבירה: "טיפוסים יצירתיים מנהלים אורח חיים בוהמייני ונוטים לפעול על-פי דחפים מיניים במספר רב של הזדמנויות. לעתים, הם עושים זאת לשם ההתנסות בלבד, דבר שהאדם הממוצע לא נוטה לעשות". "בדרך כלל ההתנהגות המינית הזו נסבלת", הסבירה, "שותפיהם של האמנים לא מצפים לנאמנות מצידם".

ההתנהגות המינית הפתוחה של אמנים ומוזיקאים מובילה גם לצדדים שליליים. "אדם כזה נוטה למצבים נפשיים כמו דיכאון ונטיות אובדניות", אמרה החוקרת. היא נקבה בשמות אנשים יצירתיים מההיסטוריה, שהיו ידועים בזכות כשרונם וידועים לשמצה על חיי המין שלהם. על השחקן ארול פלין נאמר, ששערוריות המין בהן היה מעורב האפילו על הקריירה הקולנועית שלו.

המחקר הקיף 425 גברים ונשים, ביניהם מדגם מייצג של יוצרים ואמנים חזותיים. במסגרתו נבדקה ההיסטוריה המינית שלהם מאז גיל 18. ב-BBC העדיפו שלא לפרסם פרטים בוטים יותר שעלו מהמחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully