וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים בת"א לא מסתפקים בסקס במיטה

19.11.2005 / 19:04

בפורום אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א התפתח דיון ער על השאלה - היכן מומלץ לקיים יחסי מין בתוך הקמפוס

הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב לא מסתפקים בלימודים, רביצה על הדשא ואכילה בקפיטריה בקמפוס שלהם. הם גם מקיימים שם יחסי מין. מדיון שהתנהל בפורום של אתר אגודת הסטודנטים חשף את המקומות הפופולאריים ברחבי האוניברסיטה לקיום יחסים, ביניהם הפסל הלבן שבמדשאה המרכזית, מחלקת הדתות בבניין סוראסקי, מדרגות החירום שבצדי בניין כיתות החשמל וכמובן כיתות לימוד שונות.

אל הפורום ניתן להיכנס רק באמצעות מספר תעודת הזהות של סטודנט הלומד באוניברסיטה. המקומון "תל אביב" דיווח, כי הדיון החל בשאלה של תלמידת שנה א' שביקשה מקומות מומלצים לקיום יחסי מין בקמפוס. השאלה סחטה עשרות תגובות והמלצות על אתרים שונים, כשחלק מהסטודנטים, כצפוי, הציעו להצטרף אליה כפרטנרים.

מההמלצות בפורום עולה, כי המדשאות שסביב מחלקת הדתות בסוראסקי הן המקום הנוח ביותר, שכן זהו בניין נידח יחסית בקצה האוניברסיטה, מאחורי בית התפוצות. הממליצים ציינו, כי במקום יש פרטיות במשך היום והלילה. סטודנטים אחרים המליצו על מדרגות החירום בבניין כיתות החשמל הפונות למגרש החנייה, וציינו כי בשעות הערב האווירה שם "רומנטית ביותר".

הסטודנטים הפחות בררנים, שלא זקוקים לאווירה הרומנטית, הזכירו את חדרי השירותים בקמפוס, והמליצו במיוחד על שירותי הנכים. הסיבה: הם יותר מרווחים.

בניין גילמן, חדר 282, על שולחן המרצה

סטודנטית לאומנות שיתפה את גולשי הפורום בחוויות אישיות: "בתקופת הקיץ הסקס כאן פורח, ואפשר למצוא קונדומים בשירותים. בפקולטה למוסיקה מקיימים יחסי מין על הדשא מאחור או בגינה, והספסל שמאחורי הספרייה המרכזית. האוניברסיטה, שנחשבת למוסד מתירני, מפוצצת בצעירים מלאי הורמונים ואוהבי סיכונים. חוץ מזה, סקס במקום ציבורי מעצים את הריגוש".

סטודנט אחר מספק פרטים אישיים ומפורטים על המקומות בהם כבר הספיק ללמוד עם בת זוג על עובדות החיים: "בבניין גילמן, כיתה 282, על שולחן המרצה. בפעם האחרונה זה היה ביום הסטודנט ב-21:30. מומלץ ביותר. מדובר במקום שהפילוסופים מעניקים מחוכמתם וידיעותיהם, וכך גם אנחנו".

יו"ר אגודת הסטודנטים, בועז טופורובסקי, אמר בתגובה לעיתון "תל אביב": "אגודת הסטודנטים מקדמת סקס, כל עוד הוא בטוח. בזמנו, הצענו לאוניברסיטה לשים קונדומטים בשירותים, אבל ההנהלה סירבה. אנו ממשיכים להיאבק על מנת לשמור על קמפוס נקי וסטרילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully