וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן קין ביונייטד

18.11.2005 / 23:18

הקשר, שהפך לסמל גדול במועדון ב-12.5 השנים האחרונות, נוטש את אולד טראפורד. פרגוסון: "הקשר הגדול ביותר בתקופתו"

רוי קין, מי שהפך לסמל של מנצ'סטר יונייטד הגדולה ב-12.5 השנים האחרונות והיה הפנים והקפטן של MANU בשנות ה-90 ותחילת העשור מאז הגיע מנוטינגהאם פורסט, הודיע על עזיבתו של המועדון, אחרי שהגיע להסכמה עם ראשי המועדון. כזכור, הקשר הודיע לא מכבר כי לא יאריך את חוזהו, שיסתיים בתום העונה הנוכחית.

בשבועות האחרונים היחסים בין קין לבין המועדון המפואר הלכו והידרדרו. אחרי שהיה החייל של המנג'ר אלכס פרגוסון במשך שנים רבות, השניים כבר אינם מדברים; קין הטיח ביקורת פומבית קשה כנגד חבריו לקבוצה לנוכח היכולת החלשה העונה; והראיון שלו בערוץ של המועדון צונזר. קין סבל מפציעה טורדנית ברגלו, ומי שתפס את מקומו הוא אלן סמית', כאשר מיכאל באלאק צפוי להיכנס למשבצת שלו בעונה הבאה. בכל מקרה, כעת שכולם הולכים לדרכם, מצאו הצדדים את הזמן להיפרד בצורה יפה וללא האשמות הדדיות.

פרגוסון הוציא הודעה רשמית בה הודה לשחקן וקרא לו "הקשר הגדול ביותר בעולם בתקופתו". קין, בתורו, דיבר על הכבוד הגדול שנפל בחלקו ללבוש את האדום: "בזמני במועדון שיחקתי עם כמה מהשחקנים הגדולים בעולם ומול האוהדים הטובים ביותר שיש. למרות שזהו יום עצוב עבורי וזה קשה לעזוב, אני מרגיש שהגיע הזמן לעשות זאת". שני הצדדים איחלו אחד לשני בהצלחה.

באנגליה, שם הפרשנים עומדים בתור כדי להגיד מהי דעתם בנוגע למהלך, הספקולציות כרגע מדברות על כך שקין ייקח את הג'וב של מאמן נבחרת אירלנד, או שאולי יצטרף לסלטיק הסקוטית.

12 תארים ב-12 שנים

רוי קין הגיע למנצ'סטר יונייטד ב-1993 מנוטינגהאם פורסט תמורת 3.75 מיליון ליש"ט, שנחשב אז לשיא ההעברות באי הבריטי, ושנה מאוחר יותר עזר למועדון לזכות בדאבל. סך הכל זכה קין עם מנצ'סטר בשבע אליפויות, 3 גביעים ופעם אחת בגביע הליגה. ב-1999 זכה עם מנצ'סטר בליגת האלופות אחרי הגמר המפורסם מול באיירן מינכן. שנה אחר כך גם נבחר קין לשחקן השנה על ידי ההתאחדות האנגלית, ואיגוד העיתונאים. את מדי השדים האדומים לבש קין 326 פעמים, בהם כבש 33 שערים.

מלבד זאת קין רשם 66 הופעות במדי נבחרת אירלנד.

דייויד בקהאם, סמל עבר נוסף של מנצ'סטר, הגיב לידיעה ערב משחק הסופר קלאסיקו של ריאל מדריד מול ברצלונה. "אני עצוב, כי הוא היה שחקן נפלא. אני לא מופתע שהוא עוזב, אבל לא ציפיתי שזה יקרה היום. אני מכיר את כל שחקני היונייטד מאז 1960 ואני חושב שהוא אחד משלושת השחקנים הטובים ביותר שהיו למועדון. יהיה קשה למצוא לו מחליף", אמר בקהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully