וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים ניתקו אספקת המים למוצב בגדה

21.12.2004 / 14:05

מ"פ בצנחנים דרש מתושבי יצהר לנתק חיבור קרוואנים בלתי חוקיים לתשתית המים. בתגובה, שלושה מתנחלים ניקבו את צמיגי הג'יפ שלו וניתקו אספקת המים למוצב. התושבים התנצלו וקנו צמיגים חדשים

תושבים מההתנחלות יצהר שבשומרון ניתקו את אספקת המים למוצב צבאי וניקבו את צמיגי הג'יפ של מפקד פלוגה בצנחנים, שניסה למנוע את חיבור המים למאחז בלתי חוקי סמוך.

בקול ישראל דווח, כי הקצין הגיע אתמול לגבעה סמוכה ליצהר, וגילה שהמתנחלים חיברו שני קרוואנים לתשתית המים. הוא דרש מהם לפרק את החיבור לצנרת המים, ועזב את המקום. שלושה מתנחלים באו אחר כך למוצב, שנמצא בתחומי יצהר, ניקבו את צמיגי הג'יפ של המ"פ ואחר כך נותקה אספקת המים למוצב. מפקד הפלוגה הגיש תלונה במשטרת שומרון. משטרת שומרון עיכבה לחקירה תושב ההתנחלות יצהר.

תושבים מיצהר התנצלו בפני מפקד הפלוגה שצמיגי הג'יפ שלו נוקבו אתמול, ואף קנו לו צמיגים חדשים. החשוד בניקוב הצמיגים שוחרר ע"י בית משפט השלום בפ"ת, שהורה לו שלא להגיע לאזור הגבעות שליד יצהר בחמשת הימים הקרובים.

יהודה ליבמן, מראשי התושבים ביצהר אמר כי המתנחל שנעצר אינו קשור לאירוע, ומי שחיבל בג'יפ ובאספקת המים למוצב סמוך אינו תושב המקום כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully