וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק נדרס למוות לעיני אמו

10.5.2001 / 9:25

עדן בוגייב בן השנתיים וחצי ואחיו ירדו מההסעה, האם החזיקה את האח ועדן רץ לכיוון ביתו - ונדרס; האם התעלפה; שכנים ניסו לפגוע בנהגת ההסעה, אך במשטרה טוענים כי לא נהגה ברשלנות

פעוט נדרס אתמול בבאר שבע, מול עיני אמו שלא הצליחה להצילו.

אתמול, סמוך לשעה 16:00, החזירה מטפלת את עדן בוגייב, בן שנתיים וחצי, ואת אחיו אלון, בן שנה וחצי, לאמם. הילדים הורדו מהמיניבוס, ועדן החל לרוץ לחזית הרכב, ככל הנראה בדך לביתו, ונדרס למוות. אמו, שאחזה באחיו הקטן בידה האחת ובטלפון סלולרי בידה השנייה, לא הצליחה להצילו.

"הבן שלי מת, זה לא יכול להיות, תחזירו את הבן שלי", זעקה האם, שפרה בוגייב. היא לקתה בהלם, התעלפה ואושפזה להשגחה. אביו של הפעוט, אדי, הגיע בדיוק לביתו, ונדהם לגלות את האסון. "חצי מהלב שלי נמחק, אני חצי בנאדם", אמר האב ההמום שהוסיף כי אינו כועס על אשתו או על נהגת ההסעה.

נהגת המיניבוס אמרה לחוקרי המשטרה כי לאחר שראתה את הפעוט נמסר לאמו, החלה בנסיעתה. שכנים שהיו במקום ניסו לפגוע בה, והיא ננעלה בתוך מכונית הג'י.אם.סי שלה, עד שהרוחות נרגעו. מפקד משטרת התנועה במרחב הנגב, חיים ריבה, אמר "לידיעות אחרונות" כי הוא מעריך שאין חשד לרשלנות מצידה, אך ייתכן כי דווקא האם נהגה ברשלנות. עם זאת, אין למשטרה כוונה להעמידה לדין.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully