וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרוזית שנעלמה בטורקיה מצאה גבר אחר

12.8.2004 / 10:01

פידא איברהים, בת 22 ממג'דל שמס, היתה בעיצומו של ירח דבש, כאשר נטשה את בעלה הטרי לטובת מאהב שהכירה באינטרנט

תושבת רמת הגולן, פידא איברהים, שנעלמה באנטליה בטורקיה, נמצאה בריאה ושלמה. איברהים נעלמה לפני יומיים מבית המלון בו שהתה עם בעלה הטרי לרגל ירח הדבש. בגלי צה"ל נמסר כי הרקע להיעלמה רומנטי, והיא שוהה כעת במחיצתו של ערבי סורי המתגורר בבריטניה, שעמו התכתבה באינטרנט. בחיפושים השתתפו סוכני האינטרפול ואנשי משרד החוץ, שמסרו כי בעוד יומיים תסתיים הויזה של הצעירה. בני משפחתה יצאו לאנטליה כדי להחזירה לארץ.

איברהים, בת 22 ממג'דל שמס, בילתה שלשום באנטליה שבטורקיה עם בעלה הטרי תופיק. ב"הארץ" דווח כי בני הזוג, דרוזים בני אותה משפחה מורחבת, התחתנו בשבוע שעבר ונסעו ביום ראשון לחגוג את ירח הדבש שלהם באנטליה. אחד משכניהם של בני הזוג סיפר כי פידא שוחחה עם הוריה לאחר חתונתה בערב שבת האחרון, וסיפרה להם שהיא חשה בטוב ונהנית מהחופשה.

על פי עדות אחד מקרוביה, איברהים נעלמה מחדרה ביום שני באופן מפתיע בזמן שבעלה ירד לכמה דקות ללובי המלון שבו הם השתכנו. הוא פנה מיד לאנשי הביטחון במלון ולמשטרה המקומית, שפתחה בחיפושים במקום. תחילה עלו השערות כי ייתכן ונחטפה על ידי גנבים שחמדו את התכשיטים שעליה.

חבר הכנסת מג'אלי וואהבה, המטפל בפרשה, מסר כי הזוג ניסה לחצות את הגבול מטורקיה לסוריה, אך נכשל: "מתברר שהרקע הוא רומנטי. ברגע מסוים, כשהוא היה במלון, היא יצאה והלכה עם זה שבמשך חודשיים או שלושה ניהלה איתו רומן. הבעל בהלם טוטאלי, מבולבל על כל הראש. חלק ממשפחתו טסו אליו היום כדי להרגיע אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully