וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: המציל בבריכה בה טבעה בת 9 היה מסומם

25.7.2004 / 8:26

נטלי עוזיאל טבעה בבריכה ברחובות מבלי שאיש הבחין בה. המציל, שהורשע בעבר בשימוש בסמים, נעצר, והמשטרה תבדוק היכן קיבל הכשרתו

המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו של המציל בבריכת "וייסגל" ברחובות, בה טבעה אתמול למוות נטלי עוזיאל בת ה-9. בגלי צה"ל דווח כי המציל חשוד בגרימת מוות ברשלנות, לאחר שלדברי החוקרים הוא היה תחת השפעת סמים בזמן המקרה. לדברי המשטרה, הצעיר נוהג להשתמש בסמים ובעבר אף הורשע בעבירה של שימוש בהם.

כתבת "הארץ" רוני זינגר מוסיפה:

סמוך לשעה 15:30 אתמול הבחינו מתרחצים בבריכת השחייה בגופתה של הילדה בתוך הבריכה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה מטביעה. נטלי הגיעה לבריכה עם קרובת משפחתה בת ה-17. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי קרובת המשפחה לא הבחינה במעשיה של הילדה וכך גם המציל. במשטרה יבקשו לדעת היכן קיבל את המציל את הכשרתו וכיצד לא הבחין בילדה הטובעת.

חוקרי משטרת רחובות עיכבו לחקירה את מנהל הבריכה ועצרו את המציל, חייל משוחרר בן 20. המציל יובא הבוקר להארכת מעצרו. מנהל הבריכה נשלח למעצר בית בן חמישה ימים בתום חקירתו.

אתמול בצהריים טבעה למוות אשה בת 29 בבריכה בכפר-תקווה שבטבעון. האשה היתה חוסה בכפר תקווה, מוסד בו מתגוררים אנשים עם מוגבלויות שונות. המשטרה חוקרת חשד לרשלנות מצד עובדי המקום והמציל בבריכה.

לדברי נצ"מ רוני עטייה, מפקד תחנת זבולון של המשטרה, הצעירה, שסבלה מפיגור וממחלת האפילפסיה, נכנסה לבריכה תחת השגחת מדריך ומציל שהיה במקום. מבדיקה ראשונית עולה, שהמדריך והמציל הבחינו לפתע כי הצעירה מפרפרת בקרקעית הבריכה הרדודה יחסית (מטר ושלושים עומק). היא נמשתה מהמים אך ניסיונות ההחייאה לא הועילו והיא מתה. המשטרה מתכוונת לזמן מחר את מנהל הכפר, את המדריך ואת המציל לחקירה כדי לבדוק חשד לרשלנות בהשגחה על הצעירה. גופתה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

ארבעה ילדים בגילאים שמונה עד 10 טבעו אתמול בתל אביב. מצבו של אחד מהם קשה והשאר במצב בינוני. הארבעה טבעו בחוף צ'ארלס קלור. הם נמשו מהמים, טופלו על ידי צוות של מגן דוד אדום ופונו לבית החולים לילדים "דנה" בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully