וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי שוטט באתרי פורנו וגילה את אשתו בסרט

7.1.2004 / 9:36

גבר תושב הדרום זועזע לגלות את אשתו בסרט כחול באתר סקס שבו גלש. "לא הצלחתי למצוא עבודה, ורציתי להביא כסף הביתה", אמרה האישה בבכי. ה"כסף", אגב, הסתכם ב-400 שקלים

כאילו לא מספיקה האבטלה הקשה, סובל אחד מיישובי הנגב ממכה נוספת. במאי סרט פורנו ישראלי מנצל, על פי חשד המשטרה, את מצוקתן הכלכלית של נשים במקום, ומשכנע אותן להשתתף בסרטי פורנו ביתיים. האמן הדגול מבטיח לנשים שאיש לא יוכל לזהות אותן, אבל אישה אחת גילתה על בשרה שההבטחה הזו שווה עוד פחות מערכם האמנותי של הסרטים המדוברים.

הפרשה נחשפה כשגבר תושב הדרום גלש להנאתו באתר סקס, צפה בסרט פורנו ולתדהמתו גילה את אשתו מככבת ביצירה. "מעריב" מדווח כי למרות רצונו העז של הבעל לשכנע את עצמו שהוא רק מדמיין, שכנעה אותו צלקת על גופה של השחקנית שאכן באשתו מדובר.

האיש עימת את אשתו עם הממצאים וזו פרצה בבכי והודתה שבשל מצבם הכלכלי הקשה, התפתתה להשתתף בסרטו של הבמאי, אותו הכירה לה חברה. השכר שקיבלה האישה תמורת המעשה, אגב, היה 400 שקלים בלבד. האישה סיפרה לבעלה ולשוטרים כי האיש הבטיח לה שהוא מצלם את הסרטים לשימושו הפרטי, וכי לא ישתמש בהם באופן מסחרי. למרות זאת, הפיץ האיש את הסרטים ברשת ובספריות וידאו ברחבי הארץ.

הבעל מיהר לתחנת המשטרה והגיש תתלונה נגד הבמאי. בעקבות התלונה פתחה משטרת הנגב בחקירה סמויה אחר הבמאי ותיעדה את מעשיו. עם זאת, מסתבר שהמשטרה טרם השיגה צו חיפוש לביתו של הבמאי, אלא רק מתכוונת לעשות זאת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully