וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדחת השופינג כמעט עלתה לאמריקאית בחייה

30.11.2003 / 0:02

במקביל לישראל, גם בארה"ב פשטו המונים על הקניונים ב"סטוק דיי". אשה שבאה לקנות די.וי.די נפלה ונרמסה על ידי מאות קונים. פונתה במסוק לבית החולים

בהלת המכירות המיוחדות של "סטוק דיי" שטפה השבוע גם את קניוני ישראל אבל בארה"ב קדחת השופינג כמעט שגרמה למותה של קונה להוטה. אשה בת 41 נרמסה בפלורידה על ידי עדרי קונים נחושים אחרי שנפלה בשל הצפיפות הגבוהה בחנות.

קורבן הקניות, פטריסיה ואן לסטר, הגיעה לחנות רשת הכלבו "וולמארט" כבר בשעה 03:00 לפנות בוקר כדי לרכוש מכשיר די.וי.די עבור אמה. כשדלתות החנות נפתחו בשעה 06:00 בדיוק פרצה ואן לסטר עם מאות הקונים פנימה ואחזה במכשיר הנכסף. מאות קונים אחרים ששטפו את החנות דחפו את האשה שנפלה וחבטה את ראשה ברצפה. ערוץ חדשות מקומי דיווח כי ואן לסטר סבלה מהתקף אחד לפחות שאופיו לא ברור.

אחותה של הקורבן סיפרה כי הבחינה בה נרמסת וניסתה להצילה. "צעקתי להם 'עצרו, אל תדרכו עליה, אחותי שוכבת על הרצפה'. אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה אנשים בחנות באותו הזמן". היא ציינה כי "אם היתה שרפה, אף אחד לא היה יוצא משם בחיים".

כשהגיע הצוות הרפואי לחנות הוא מצא את האשה שוכבת על מכשיר הדי.וי.די אותו רצתה לרכוש, כשהקונים מסביבה כלל לא מבחינים בה. ואן לסטר הוטסה במסוק לבית החולים שם היא תטופל בימים הקרובים. פרטים על מצבה המדויק לא פורסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully