וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהים, קח את חיי האיש שאנס אותי"

1.6.2003 / 7:38

בת 14 ניסתה לפני כמה שנים להתאבד; אמה חיפשה סיבה למעשה - ומצאה את יומנה שבה היא מגוללת את האונס שעברה שנה קודם לכן; חשיפת היומן הוביל לתפיסת האנס - שעליו נגזרו 7 שנות מאסר


יומן אישי שכתבה נערה בת 14 מהצפון, שנחשף בעקבות ניסיון התאבדותה לאחר שנאנסה, הביא למעצרו של האנס, גבר בן 32. כך מדווח "ידיעות אחרונות". הנערה אושפזה לפני כמה שנים לאחר שניסתה לשים קץ לחייה. אמה, שניסתה למצוא הסבר לניסיון ההתאבדות, מצאה את יומנה האישי של בתה, ובה גילתה לראשונה כי נאנסה שנה קודם לכן.

וכך כתבה הנערה ביומנה: "צד אחד מת בתוכי, צד אחד בוכה ועצוב והצד הזה רוצה למות... זה הסוד הנורא שאשאר איתו עד שאמות". עוד כתבה הנערה כי "שינוי דרסטי קרה בחיי - ובכיתי. בכיתי עד אובדן מחשבותי. בקשה קטנה לי לבורא עולם, היוצר חיים של בשר ודם: שקם את חיי, שיעברו הצרות וילכו לדרכן. הענש את האיש - קח את חייו, ואת חיי שלי - השב לי".

לאחר שמצאה את יומן בתה, הגישה האם תלונה במשטרה. החשוד באונס נעצר. בחקירה התברר כי האיש פגש את הנערה במועדון, הזמין אותה לדירתו שם אנס אותה. במשפטו שינה האיש את גירסתו: תחילה טען כי הוא לא מכיר את הנערה, ומאוחר יותר טען כי קיים עמה יחסים בהסכמה וכי לא ידע שהיא קטינה. טענותיו נדחו, והוא הורשע בגין אינוס וביצוע מעשים מגונים. בשבוע שעבר נגזרו עליו שבע שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי. כן הוא חויב לשלם לנערה פיצוי על סך עשרת אלפים שקל. קטעים מיומנה של הנערה הוקראו בבית המשפט במהלך משפטו של הנאשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully