וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לעקל את נכסיה של מיכל ינאי

רוני קורן-דינר

13.5.2003 / 0:03

חברת "באזז טלוויזיה" מאשימה את כוכבת הילדים בהפרת התחייבותה להפיק סדרה חושפנית על חייה, בה תדבר על נושאים אינטימיים כמו אורגיות וסמים

חברת "באזז טלוויזיה" הגישה אתמול תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד השחקנית והמגישה מיכל ינאי. מנהלת החברה, גלית בנגלס - באמצעות בא כוחה עו"ד דן ולנר ממשרד עו"ד יוסי כהן, טוענת כי ינאי הפרה באופן חד צדדי את התחייבותה להפיק סדרה חושפנית על חייה - לאחר שכבר שולמו לה כספים, ובוצעה התקשרות עם חברת "יס".

באזז טלוויזיה טוענת כי מאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה על זהות הבורר ביניהם, הועברה סמכות זו לבית המשפט. החברה מבקשת צו עיקול זמני על נכסיה של ינאי עד לסכום של 2.63 מיליון שקל מחשש שתנסה להבריח נכסים מהארץ, או לעזוב את הארץ בעצמה, בעוד התביעה מתבררת.

מתוך התצהיר שהוגש לבית המשפט עולה, כי ינאי פנתה לחברה עם רעיון לסדרת "ריאליטי" שבמסגרתה היא מספרת באופן חושפני במיוחד על חייה, מצלמת את עצמה עם חבריה ומכריה - ומדברת על נושאים כגון סמים, אורגיות וכו'. ינאי, לדברי בנגלס, ביקשה את החשיפה החריגה בשל הירידה באהדה כלפיה מצד קהל הילדים, ו"חוסר הרלוונטיות" שלה בקרב קהל המבוגרים.

בנגלס טוענת עוד כי לצורך הפקת הסדרה היא שכרה צוות של עורכים, תסריטאים ובמאי, ואף רכשה ציוד לחדר עריכה פרטי כפי שדרשה ינאי. לאורך הפקת הסדרה, מספרת בנגלס, חזרה בה ינאי כמה וכמה פעמים מאופן החשיפה - וביקשה לעדן את הקונספט ולשנות את התסריט. בנגלס הסכימה, והצליחה למכור את הסדרה ל"יס" - שאף השקיעה כספים בהפקה.

במקביל, החלה ינאי לככב בשעשועון "מזל טוב" בערוץ 2 - וכך, לטענת בנגלס, הלך ופחת רצונה להמשיך בהפקת הסדרה. כמו כן, חבריה של ינאי שקודם לכן הסכימו להשתתף בצילומים - חזרו בהם, והיה צורך לערוך פרקים מחדש. בד בבד, גרמו השינויים שביקשה ינאי לצמצום הסדרה מ-8 פרקים ל-3 בלבד. לסיכום, הצהירה בנגלס, הודיעה ינאי כי אינה מעוניינת עוד בהפקת הסדרה מאחר שארוסה הטרי מתנגד לחשיפה, והפסיקה את ההתקשרות באופן חד צדדי.

לפיכך תובעת בנגלס סך של כ-1.3 מיליון שקל בגין אובדן התמורה מ"יס"; סך של 514 אלף שקל בגין דרישתה של "יס" על אי ביצוע הפרויקט; 250 אלף שקל עבור הוצאות שכר של עובדים וספקים; 47 אלף שקל - עלות רכישת חדר העריכה המיוחד עבור ינאי; 50 אלף שקל בגין מקדמה ששולמה לינאי כשכר עבור ההפקה; 170 אלף שקל בגין הפסד רווח עתידי ממכירת הסדרה לגורמי שידור נוספים; 100 אלף שקל בגין עוגמת נפש ו-200 אלף שקל (סכום שהועמד לצורך אגרה בלבד) בגין פגיעה במוניטין באזז טלוויזיה והפסד עבודות עתידיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully