וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינו חשפן במדים - קיבלו שוטר אמיתי

4.5.2003 / 14:20

חבורת בנות מירושלים החליטה לחגוג מסיבת רווקות בצורה מיוחדת; הזמינו חשפן וביקשו שילבש מדי שוטר; השכנים שסבלו מהרעש הזעיקו את המשטרה; בלהט היצרים הופשט לובש המדים הלא נכון

כמה חברות משכונת בקעה בירושלים ארגנו בסוף השבוע מסיבת רווקות לכבוד חתונתה של אחת מהן. כנהוג במסיבות מהסוג הזה, החליטו הבנות להזמין חשפן - שינעים את זמנן. לחבורה הירושלמית, עם זאת, היתה דרישה מיוחדת: על החשפן להיות לבוש במדי שוטר.

בעודן ממתינות לגבר חלומותיהן, היו הבנות עסוקות בתכנון המהלכים להמשך הערב - ולא שמו לב לרעש החזק שבקע מבעד לרמקולים. השכנים, שלא אהבו את ריח האלכוהול ועוצמת המוזיקה, הזמינו משטרה למקום - בתקווה שיוכלו ללכת לישון בשקט.

בגלי צה"ל דווח, כי בתוך זמן קצר דפק על דלתן של החוגגות שוטר (אמיתי) שכנראה גם היה נאה במיוחד. הבנות, שסברו שמדובר בחשפן לו חיכו - החליטו שאין טעם להתמהמה - והתחילו בעבודה. השוטר ההמום מצא עצמו תוך זמן קצר בעיצומו של ריקוד סוער עם החבורה העליזה, שאף ניסתה להפשיט אותו ממדיו - להגשמת הפנטזיה.

בלהט היצרים, ולפני שיהיה מאוחר מדי - ניסה השוטר להציג תעודה ולשכנע את הבנות שלא הוא החשפן לו חיכו - ושמוטב שישמרו על השקט. כשלא נענו פניותיו, הגיע למקום שוטר נוסף לגיבוי - ויחד הצליחו להרגיע את הרוחות. לא ידוע אם בסופו של דבר הגיע למקום גם החשפן האמיתי - שהיה בדרכו מעיר החטאים, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully