וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השביתה - ישראלים בסין לא יכולים לשוב לישראל

כתב וואלה! חדשות

30.4.2003 / 10:55

חלק הקדימו את טיסותיהם לארץ בשל חשש ממחלת הסארס; חברה זרה מסרבת למכור לישראלים בבייג'ינג כרטיסי טיסה כי לא תוכל להנחיתם בישראל; אחד המטיילים: תנו לנו לחזור הביתה

ישראלים הנמצאים בסין, ואמורים לשוב לארץ בימים הקרובים, חוששים כי הדבר לא יתאפשר בשל השביתה הכללית במשק, הכוללת גם את רשות שדות התעופה. הם ובני משפחותיהם מבקשים מראשי ההסתדרות לאפשר למטוסים המגיעים מארצות בהם משתוללת מגפת הסארס לנחות בישראל.

הלאור מרוז, השוהה בסין כבר מספר חודשים, החליט להקדים את טיסתו בשל התפשטות הסארס במדינה. טיסתו נקבעה לשבת הקרובה, אולם כפי שזה נראה כעת ייתכן שהיא לא תתקיים. מרוז מספר כי הוא וחבריו ניסו היום לקנות כרטיס אחר בחברה זרה שטסה לארץ. אולם בחברה נאמר להם כי למרות שיש מקום בטיסה, בשל השביתה בישראל לא יימכרו להם כרטיסים. "התחושה היא קשה", הוא אמר לוואלה! חדשות, "למרות שזה נשמע קצת מוגזם, אנחנו מרגישים שהמדינה מפקירה אותנו". הוא סיפר כי ההיסטריה סביב הסארס בבייג'ינג גוברת והיום פונה כל המלון בו פונה, לאחר שהוחלט לסגור את כל הרובע בו הוא שוכן. "קשה להבין מהסינים האם מדובר סתם בהיסטריה, או שהם יודעים מפני מה הם חוששים", הוא אמר, "אבל זה בטח לא משפר את המצב רוח שלנו. אנחנו תקועים עם המזוודות ומבקשים בכל לשון של בקשה ממי שיכול לעזור לנו – תנו לנו אפשרות לחזור הביתה".

מההסתדרות, האחראית גם על העובדים ברשות שדות התעופה, טרם נמסרה תגובה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully