וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעל מפעיל מרחוק, וזה רוטט במכנסיים": הישראליות שרוצות סקס אחר

סיגל בן דוד

24.9.2016 / 23:02

התנוחה הכי מגרה, ויברטור שגורם לאורגזמה בתוך 25 שניות, נקודת הג'י הגברית, קשירות ומשחקי תפקידים והדרך להדליק את הגבר הישראלי. כ-200 נשים - חילוניות ודתיות, רווקות ונשואות, אימהות ובנות - הגיעו לכנס הארוטיקה בהרצליה, ויצאו ממנו אחרת לגמרי

כנס הארוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
דוכן אביזרי מין בכנס הארוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016/ראובן קסטרו

"סקס זה טעם החיים. פעם הייתי פריג'דית והיום, אחרי שהתגרשתי, אני יוצאת מהכלא לחיים של אושר זוגי ומיני. יש לי זוגיות חדשה ואני כאן כדי לחדש, לרענן ולקרב את בן זוגי הביישן לראש הפתוח שלי".

מיכל, בת 42 מכפר סבא, היא בין הנשים שהגיעו לכנס הארוטיקה הראשון בישראל כדי לקבל טיפים למיניות טובה. אבל כשרק עלה רעיון הכנס, התחושות של רוב הנשים נעו בין סקרנות לביישנות, ונשמעו תגובות כגון "זה לא בשבילי", "ארוטיקה לא מרגיש לי אני", ועד "זה ממש חשוב, אבל אני לא מרגישה בנוח כשמדברים על סקס".

אין ספק שהרעיון עורר עניין גדול ואפילו התלהבות, אבל איכשהו בנות ישראל נשארו מהוססות וסמוקות והעדיפו להתפנות לארוחת הערב מאשר לחטט בחדר המיטות שלהן. מצד שני, כ-200 נשים חילוניות ודתיות, סטרייטיות וגייז, רווקות ונשואות, אימהות ובנות - לגמרי "עפו על זה", הצביעו בעקבים וגמעו בצמא את כל 50 ומשהו הגוונים, החידושים, העינוגים, משחקי השליטה והסודות. וכן, הן גם כתבו כל מילה.

ח', אם לשני בנים מרמת גן, מפנטזת רוב היום על חדר המיטות, אבל בהקשר אחר. "לפני ההריונות היינו עושים את זה כל יום. אפילו פעמיים ביום כשהיה זמן. עכשיו העייפות מכריעה אותי ואני נרדמת מול הטלוויזיה. וזה לא כי אין תשוקה, זה בגלל שבאמת באמת לא נשאר בי כוח".

יפעת בר-און סקסולוגית חווייתית, מציעה לח' פתרון פרקטי להגברת החשק. "יש כיום בשוק האביזרים תחתונים רוטטים, שמשמשים סוג של משחק זוגי אפילו במסעדה או בבית. האישה לובשת את התחתונים, הבעל מחזיק בשלט ומפעיל אותו בכל פעם והם רוטטים ומרטיטים בלי שהיא מצפה לזה".

רוב הנשים מג'נגלות בין בית, עבודה, לימודים, ילדים, שיעורי בית, חוגים, כביסות וסקס. בטח שמתם לב מי מדורג אחרון ברשימה. יוזמות כנס הארוטיקה "ארוטי-פאן" לימור בנדל, מור תמיר-קדר, מיכל מצויינים, יפעת בר-און, דנה ויינשטין-אורן ואינדה לוי - מבקשות לשנות את סדר העדיפויות של האישה הישראלית.

יפעת בר און, לימור בנדל, דנה ויינשטיין אורן, אינדה לוי, מור תמיר-קדר, מיכל מצויינים בכנס האירוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
יוזמות כנס הארוטיקה "ארוטי-פאן" לימור בנדל, מור תמיר-קדר, מיכל מצויינים, יפעת בר-און, אינדה לוי ודנה ויינשטין-אורן/ראובן קסטרו
"הבעיה של הישראליות זה המוטיבציה. כאילו אנחנו שתי נשים במריבה מתמדת: הזונה שמביאה הרפתקנות ותשוקה, והשפחה של החיים שמחפשת שגרה ובטחון"

"תמיד מדברים על העצמה נשית", אומרת דנה ויינשטיין-אורן מומחית להעצמת נוכחות נשית, "אנחנו רוצות להביא את בשורת ההעצמה המינית דווקא לביישניות, לאלו שלא מעזות. שיאזרו אומץ וירגישו בנוח להיות גם מאהבות. להכיר את הגוף שלהן וליהנות ממנו".

"הבעיה של הישראליות זה המוטיבציה. כאילו אנחנו שתי נשים במריבה מתמדת: הזונה שמביאה הרפתקנות ותשוקה, והשפחה של החיים שמחפשת שגרה ובטחון", מסבירה מיכל מצויינים, "ואנחנו צריכות להבין שזו אישה שלמה שצריכה לשלב רומנטיקה ותשוקה, חברות ואימהות - אין פה מאבק בין ישויות, אין סיבה לבחור". מצויינים היא מורה לחינוך מיוחד ומרצה למיניות בריאה והשילוב ביניהם לגמרי טבעי לה. "ההורים בכיתה מודעים ואין להם בעיה. להפך, אני מעבירה לילדים מפגשים בהתאמה לגילם והם נפתחים ומבקשים לדעת עוד".

בניגוד לתפישה הרווחת בארץ, המציאות המחקרית דווקא מחמיאה לאישה הישראלית ביחס לשאר הנשים בעולם. בסקר של חברות התרופות שנעשה לאחרונה בקרב 30 אלף נשאלות מרחבי העולם, בדקו עד כמה הסקס חשוב לאישה - והנשים הישראליות דורגו במקום השני. כלומר חשיבות המין בעיניהן גדולה מאוד. "הישראליות מדווחות גם על תדירות גבוהה יחסית", מפרט פרופסור רפי חרותי, יו"ר איט"ם (האיגוד הישראלי לטיפול מיני). "שליש מהן דיווחו שעושות סקס שלוש פעמים בשבוע, ושליש טענו שהוא נמשך חצי שעה. יחד עם זאת, הנתון המדהים ביותר היה העובדה ש-40 אחוז מהישראליות לא ידעו בכלל מה זה משחק מקדים, או לא מעוניינות בו".

לימור בנדל, סקסולוגית ומטפלת זוגית, מנסה לפצח את הנוסחה לחשק מיני וזוגיות מאושרת וזה מתחיל כמו תמיד באהבה לעצמנו, אבל לא פחות מזה היא טוענת, באהבה לישבן גדול. "כשהתגרשתי שקלתי 130 קילו. כולם אמרו לי את לא רזה, דומיננטית מדי, מפחידה גברים ומה לא. אבל אני בחרתי לשרטט את האושר בחיים שלי - לא כי אני שמנה או גדולה, ותתפלאו, מיכה בעלי הנוכחי חולה על התחת הגדול שלי. אצלנו חוטיני במיטה זה משחק מקדים של חצי שעה רק למצוא את השרוך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לימור בנדל בכנס האירוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
"אצלנו חוטיני במיטה זה משחק מקדים של חצי שעה רק למצוא את השרוך". לימור בנדל/ראובן קסטרו
"הגבר הישראלי רוצה להרגיש שהוא 'יקבל' הלילה. תני לו את הציפייה לקראת מה שיקרה בערב, סמסי לו באמצע היום: 'אני רוצה אותך' ועצם הציפייה שלו לדייט הלוהט בערב כבר תשנה את האווירה"

חוקרים יודעים לומר כיום כי החשק המיני מושפע ממידת האושר שלנו. בנדל מפרטת: "כשגבר מפוטר למשל, החשק המיני שלו יורד פלאים כי מרגיש חסר תועלת. עוד אויבי תשוקה של הישראלים הם גבר שמזניח את עצמו או יושב על הספה עם תחתונים מימי הצבא, גבר שלא מכבד את האישה שאיתו או מקטין אותה לא יכול לצפות שהיא תהיה נמרה אחר כך במיטה, כי הוא דיכא לה את החשק המיני במשך היום. באותה מידה נשים שמתלוננות ש'יש לי ילד רביעי בבית' פוגעות בעצמן בחשק המיני שלהן כי לא רואות בו פרטנר שווה".

גם אינטימיות יתר מסתבר, היא רוצחת שקטה של תשוקה מינית. מור תמיר-קדר היא עובדת סוציאלית ויועצת זוגית, ויש לה עצות לתקשורת בריאה להגברת החשק. "גבר שמוריד לזוגתו שערות ברגליים בשעווה או 'משחקי פלוצים' הדדיים מדכאים את החשק, כך שרצוי לשמור על גבולות האינטימיות האישית. תקשורת מינית נגזרת מהתקשורת היומיומית. הגבר הישראלי רוצה להרגיש שהוא 'יקבל' הלילה. תני לו את הציפייה לקראת מה שיקרה בערב, סמסי לו באמצע היום: 'אני רוצה אותך' ועצם הציפייה שלו לדייט הלוהט בערב כבר תשנה את האווירה".

"אישה צריכה לדעת מה עושה לה את זה אם זה כשהוא בא מאחור, נגיעה בחזה, בישבן וכו', ואז לעזור לגבר לכבוש אותך", ממליצה תמיר-קדר. "תשקיעי במראה שלך, אל תחליפי מיד לפיג'מה וזה מה שהוא רואה כשהוא חוזר מהעבודה. אפשרי לו להבין שמיניות זה לא רק החלק שלו, אלא גם שלך: צלמי את עצמך, ספרי לו שאת מפנטזת עליו, ותעשי את זה בשעות שלפני הבלגן של הילדים ועבודות הבית, כי אז זה מתמסמס".

"הגברים הישראלים מספרים שהם מגיעים הביתה והאישה שלהם כבר מוכנה למלחמה. אם אנחנו באות בגישה מאשימה, שלילית אז זו תקשורת שאוטמת אותנו. אז נכון, לרוב בערב את מותשת ורוצה רק את השקט והקפה שלך אבל אז הוא מקבל ממך מסר של נוכח-נפקד, זה הזמן שלכם יחד ואת עושה לייק בפייסבוק. אבל מה עם לייק לבחור שלך?".

כנס האירוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
כנס האירוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016/ראובן קסטרו
"הספרות המחקרית מצביעה על כך שנשים ישראליות הרבה יותר פתוחות מהגברים הישראלים, בהקשר של גיוון, שימוש באביזרי מין ופתיחות מינית בכלל"

אז מהי באמת מידת פתיחותו המינית של הגבר הישראלי? מסתבר שהוא כנראה משאיר את זה לאישה שלו. פרופסור חרותי: "הספרות המחקרית מצביעה על כך שנשים ישראליות הרבה יותר פתוחות מהגברים הישראלים, בהקשר של גיוון, שימוש באביזרי מין ופתיחות מינית בכלל. גם בסקר העולמי שבדק מה מידת החשיבות של מין לגברים ונשים, הגבר הישראלי דורג במקום החמישי בעולם, בעוד האישה הישראלית, כאמור, במקום השני".

מיכל מכפר סבא מזדהה. "אני פתוחה וזורמת, ויש בינינו פער גדול. כשאני מדברת על סקס הוא מצחקק. לקח לי המון זמן להגיד בפניו את המילה 'זין' כי הוא כל כך סגור ולא מדבר, ואני מרגישה שאני מביכה אותו".

"גבר יכול כל היום לבקר ולהקטין אותך ואז ברגע שבא לו סקס, פתאום את מהממת", מוסיפה בנדל. "בזמן הסקס יש פרגון אדיר. אבל אחר כך הוא מיד מסתובב ונרדם ואת מסתכלת סביב על ערימות הכביסה והכלים בכיור, ומבינה שדפקו אותך פעמיים. גבר צריך להבין שגמירה היא לא לשם סיפוק בלבד אלא כדי להתחבר באמת".

כנס האירוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
נשים בוחנות אביזרי מין בכנס הארוטיקה בהרצליה, ספטמבר 2016/ראובן קסטרו

נקודת הג'י? הכירו גם את נקודות ה-U וה-A

"אורגזמה משחררת אנדרופינים שגורמים לאנרגיות, חיבור וקירבה והיא אפילו סוג של משכך כאבים. מה שאומר שאם יש לאישה כאב ראש זה לא תרוץ לא לעשות סקס, להפך - תעשי ויעבור לך"

רוב הנשים בכנס "ארוטי-פאן" באו לרכוש ידע ולהתחדש, והביעו מידת עניין כזו או אחרת בנאמר. דממה מוחלטת שררה כשדנה ויינשטיין-אורן החלה לדבר, או כפי שכינתה זאת אחת המארחות: "בעצם התכנסנו כאן לשם אורגזמות".

ויינשטיין-אורן הגיעה לכנס להרצות על אורגזמות במנעד אפשרויות, כשבקהל יושבת אימא שלה סימונה ושאר חברותיה בנות השישים פלוס. ואף על פי כן, לא נרשם אף רגע של מבוכה. "עד סוף המאה ה-18 נשים הסתובבו חרמניות עם מצבי רוח ומרירות, שלא ידעו שאורגזמה זה 'מאסט'", מסבירה דנה, "הגברים כינו את זה 'היסטריה נשית' והטיפול שהוצע היה טיפול גניקולוגי שכלל החדרת אצבע לנרתיק. פתאום התורים לרופא החלו מתארכים ומצטברים בהמוני נשים שגילו את האורגזמה, ואפשר לומר שהרופא הפך לאביזר המין הראשון בהיסטוריה".

"כיום אורגזמה משפיעה אחרת. היא משחררת אנדרופינים שגורמים לאנרגיות, חיבור וקירבה והיא אפילו סוג של משכך כאבים. מה שאומר שאם יש לאישה כאב ראש זה לא תרוץ לא לעשות סקס, להפך - תעשי ויעבור לך".

בהמשך ההרצאה מפרטת ויינשטיין-אורן את הנקודות שכדאי להתאמן עליהן בבית. רוב הנשים מיודדות עם נקודת ה-G שלהן, אבל רוב הסיכויים שלא שמעו על קיומן של עוד נקודות נוספות להעצמת החוויה. נקודת ה-U שמקפיצה את העוצמות, נקודת ה-A שקרובה לפי הטבעת ואפילו אורגזמה באמצעות תחושה בלבד המתרחשת בחלק האחורי של הברך בכלל. "הדרך להגיע לאורגזמה היא להתאמן. אני ממליצה לכולן להיכנס לאתר OMGYES.COM ולצפות במחקרים ובנשים שמדגימות ומצלמות עצמן תוך כדי התהליך".

דנה ויינשטיין אורן בכנס האירוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
נקודת הג'י אינה לבדה, ורוב הנשים לא שמעו על עוד נקודות בגוף שמעצימות את החוויה. דנה ויינשטיין-אורן/ראובן קסטרו

האזור שהכי מגרה גברים, והתנוחה הכי נעימה לנשים

"גם לגברים יש נקודת ג'י והיא נמצאת בפי הטבעת" מסבירה יפעת בר-און. "בנות, נא לשנן", היא אומרת בביטחון ומדגימה, "פשוט תחדירו אצבע ותעשו את התנועה 'בוא קדימה' תאמינו לי שהם מתים על זה. רוב הגברים הישראלים לא יודו בזה לכן כדאי להכין אותם מראש ולא להפתיע, במיוחד לא בנות עם בניית ציפורניים. אבל באמת חשוב שגברים יבינו שהם מפסידים כי שם הנקודה הכי מגרה שלהם".

בספרה COME AS YOU ARE בודקת ד"ר אמילי נאגוסקי איזו תנוחה תגדיל את סיכוי האורגזמה הנשית, ומגלה ש"דוגי סטייל" החביב על הגברים לא ממש עושה להן את זה, לכן אם חשוב לגבר שבת זוגו תהנה מומלץ שלא יתעכב שם. תנוחת "הבוקרת" מגבירה את החשק הנשי מעט יותר. אבל התנוחה שבה יש את הסיכוי הגדול ביותר לאורגזמה היא דווקא המיסיונרית הנחשבת לאפורה ולמשעממת. עוד מצאה ד"ר נאגוסקי שהזווית הנכונה לאורגזמה נשית היא 30-45 מעלות, כך שאולי כדאי לחזור על החומר בלימודי הנדסה בסיסית. ומי שמעוניינת בבדיקת השפכטל בקירות, ממליצה הד"ר על זווית ה"עמידה על הקיר" כמדויקת לפורקן הנשי והגברי גם יחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
זווית ה"עמידה על הקיר" נחשבת כמדויקת לפורקן הנשי והגברי גם יחד/ShutterStock

דוגמה קלאסית לשחרור האישה ניתן היה לראות ליד דוכן צעצועי המין שהוצב בכניסה לכנס. בהתחלה הוא עמד שומם ומיותם יחסית, אבל כבר בהפסקה נראו הסתערות, תורים ארוכים יותר מהתור לשירותים ומחסור ב"רוקט פוקט".

היה מעניין למצוא שם גם נשים דתיות. א' מתגוררת בישוב עלי והיה לה חשוב להשתתף בכנס. "אי אפשר לדעת באמת אם דתיים משתמשים באביזרי מין כי לא ניתן לשאול, אבל אני למדתי היום על אביזרים שלא הכרתי, ואני מבינה שחייבים ריענון אחרי חמש שנות נישואין. לאחרונה יש המון פתיחות לזה בציבור הדתי ויש אפילו קורסים ליחסי אישות. גם הרבנים אומרים שכל עוד הסקס טוב - הכול טוב, ואם אין סקס אז מתחילות כל הבעיות".

יפעת בר-און ואינדה לוי הביאו איתן נועזות מרעננת אל הבמה. בר-און, רווקה בת 40, הדגימה את הצעקה האחרונה בעולם צעצועי המין, ולוי, בחורה אנרגטית ועגלגלה בת 53 שנראית כמו השכנה החייכנית ממול, פירטה על תחום הקשירות והBDSM-.

15 מיליארד דולר מגלגל בשנה שוק אביזרי המין בעולם. בארץ כ-20 אחוז מהאוכלוסייה קונה אביזרי מין. המספר הזה כנראה גדול יותר הודות למסחר באינטרנט שפתח עבור ביישנים למיניהם עולם חדש מופלא. "הכי חזק עכשיו בשוק זה הוויברטור שנקרא WE VIBE ", אומרת יפעת בר-און, "הוא נראה כמו פרסה ונכנס לנרתיק ביחד עם איבר הגבר. אמנם הוא לא זול בכלל, עולה כ-900 שקל, אבל בהחלט שווה. עוד אביזר החביב על הישראלים הוא ה'מיקרופון'. וויברטור רוטט עם קצה רחב כמו של מיקרופון. ואולי החידוש הכי גדול היא אורגזמה בשלט רחוק שנעשית באמצעות אפליקציה שמורידים לסמארטפון בשם clicktorix שמפעילה ויברטור. וכמובן שניתן גם להשתמש בכל מה שיש בבית כמו סוכריות קופצות, לחמם קרמבו שלוש שניות במיקרו ולהלביש על הגבר, או ארטיק שלוק לנשים, כיד הדמיון הקולינרי שלכם".

בר-און מעידה על עצמה שהיא מכורה לרוקט-פוקט. "יש לי אחד בתיק, אחד באוטו, אחד ליד המיטה, ועוד אחד שלא יחסר. הדבר הקטן והמופלא הזה מביא נשים לאורגזמה תוך 25 שניות. מפעילים אותו כשבא לך משהו בקטנה: זריז ,יעיל וממוקד. אחרי המקלחת, תוך כדי שאת מתקתקת כביסות או ארוחת ערב ואוספת את הצעצועים מהשטיח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החידוש הפופולרי הוא ויברטור המופעל באמצעות אפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"חשוב לשמור על חוקים של בטיחות ועל תקשורת פתוחה במיוחד בקשירות, ואז אפשר ליהנות. לפעמים מספיק שאישה תפתיע את בעלה ותביא אזיקים למיטה כדי שכבר תיתפס כסקסית בעיניו"

אינדה לוי, מנהלת מערכות מידע במקצועה, חוקרת מיניות ומדריכת שליטה, הציגה שלל אביזרים מה"חדר האדום של גריי" ונראתה נחושה לשכנע שלא מדובר בכאב, אלא בעונג. "כשנכנסתי לנושא השליטה, לא היה אחד שלא הרים גבה לצד הבעת כבוד. 50 גוונים של אפור פתח את האפשרות לדבר בפתיחות על BDSM, שזה קשירות ומשמעת, משחקי שליטה וכניעה, והאחרון ברשימה סאדו-מאזו. אני מסבירה תמיד שכל מה שנביא לחדר המיטות שהוא בשליטה שלנו, יעצים את העונג מהיחסים. חשוב לשמור על חוקים של בטיחות ועל תקשורת פתוחה במיוחד בקשירות, ואז אפשר ליהנות. מומלץ להכניס את החדר לאווירה של אור אדום למשל, מוסיקה, ריחות מפתים, אביזרי מין כמו שוט קליל או מקל. אפשר לנטרל חלק מהחושים כמו כיסוי עיניים או אוזניים, ולפעמים מספיק שאישה תפתיע את בעלה ותביא אזיקים למיטה כדי שכבר תיתפס כסקסית בעיניו".

בסקר שנעשה באתר "סלונה" ציינו 50 אחוז מהנשים שהחשק המיני שלהן מופעל דווקא בעזרת הדברים הפשוטים ביותר: פרגון, מחוות רומנטיות, קשר טוב ותשומת לב, והחוויה המינית הטובה ביותר הוכתרה כ"סקס עם אהוב".

אז נכון, אין כמו תבלין האהבה, אבל גם הוא זקוק לפעמים לקצת פפריקה חריפה. ובכלל, הפנטזיה האמתית של כל אישה היא לאכול בלי להשמין. בסקס של שעה שורפים 360 קלוריות. או כמו שמסכמות יוזמות הכנס: "יש לנו חיים שלמים להתאמן על אורגזמות. אז נשים יקרות - לכו, תתאמנו ותגמרו!".

אינדה לוי בכנס האירוטיקה הראשון בישראל, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
"כשנכנסתי לנושא השליטה, לא היה אחד שלא הרים גבה לצד הבעת כבוד". אינדה לוי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully