וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בכנרת: נפל מאופנוע ים, לקה בלבו ומת

26.9.2014 / 0:33

גבר בן 56 ובנו, תושבי הקריות, רכבו על אופנוע ים בכנרת - ובאחת ההתהפכויות חווה האב אירוע לב. צוות שיטור ימי משה אותם מהמים, אולם בתום פעולות החייאה נקבע מות האב

מבחן אופנוע ים סידו RXP  400. קובי ליאני
הטובע חולץ מהכנרת אולם מותו נקבע בחוף/קובי ליאני

גבר בן 58 תושב קריית אתא טבע אמש (חמישי) למוות בכנרת. צוות שיטור ימי כנרת שביצע סיור שגרתי כשני קילומטרים מזרחית לחוף הלידו שבטבריה הבחין באופנוע ים העומד בלב האגם.

שוטר ומתנדב שהיה עמו בסיור הפליגו לעבר כלי השיט, אז התברר להם כי אין איש בקרבתו. לאחר ביצוע סריקות באזור נמצא גבר בשנות ה-30 לחייו כשהוא אוחז את אביו שאינו בהכרה. השניים, שלבשו חגורות הצלה, הועלו לספינה של משמר החופים - והמתנדב, יהודה ניצני, שהוא גם חובש בכיר, החל בביצוע פעולות החייאה באב שטבע.

עוד בוואלה! חדשות
פותחים שנה בטבע: עשרות אלפים מטיילים בכל הארץ
בבוקר החג: בן 3 נפגע משער בית כנסת בראש העין
תוך כמה שעות: שני פצועים קשה מדקירות בבת ים

צוות מד"א שהוזעק לחוף הלידו קיבל לידיו את המשך ניסיונות ההחייאה - אולם כעבור זמן מה הוא נאלץ לקבוע את מותו. מתחקור ראשוני של המשטרה עלה כי האב סבל ככל הנראה מהתקף לב, אחרי התהפכות של אופנוע הים. בשלב זה אין חשד לפלילים. שוטרי השיטור הימי וחוקרי משטרת טבריה הגיעו לחוף לידו וממשיכים בחקירת נסיבות המקרה. אופנוע הים נגרר לחוף.

הבן סיפר לשוטרים שהגיעו למקום כי במהלך הרכיבה, אביו ביקש לרדת מאופנוע הים על מנת להתרחץ באגם. כשסיים, ניסה האב לעלות בחזרה, אך אז האופנוע התהפך. הבן הפך בחזרה את האופנוע והבחין כי אביו משדר סימני מצוקה. הוא קפץ למים על מנת לחלץ את אביו, אולם בשעה ששחה לעברו האופנוע נסחף בזרם, התרחק מהשניים והבן לא הצליח לחזור אליו ביחד עם אביו.

"בזמן פעולות ההחייאה הבן ישב כל הזמן על הסיפון ובכה" סיפר אחד מעדי הראייה לוואלה! חדשות. "המתנדב של השיטור הימי המשיך בפעולות ההחייאה ביחד עם הפרמדיקים והחובשים של מד"א. ארבעה בני משפחה נוספים המתינו שם. אחרי חצי שעה של ניסיונות קדחתניים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו של האב. כשבני המשפחה קיבלו את הבשורה הם החלו לצרוח ולזעוק זעקות שבר. המראה היה קורע לב. זה נורא שמשפחה בסך הכול ביקשה לבלות בנעימים את ימי החג והיא נאלצת לפתוח ככה את השנה החדשה".

(עדכון ראשון: 19:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully