וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: קצין הנדסה ולוחם בצנחנים נהרגו בעזה

סג"מ בר רהב מרמת ישי נהרג מטיל נ"ט ליד רפיח. סמל בניה רובל מחולון נהרג בהיתקלות ברצועה. רהב היה שחקן כדורמים מצטיין, ואף שיחק בנבחרת ישראל: "כולם אהבו אותו, אנחנו בהלם"

צילום: יותם רונן, שי מכלוף, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד, קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

תקרית קטלנית נוספת בפעולה הקרקעית: סגן-משנה בר רהב, קצין בגדוד של חיל ההנדסה הקרבית, וסמל בניה רובל, לוחם בחטיבת הצנחנים, נהרגו אתמול ברצועת עזה - כך הותר הבוקר (ראשון) לפרסום.

בכך, עלה מניין ההרוגים הישראלים במבצע "צוק איתן" לשבעה קורבנות, בהם חמישה חיילים ושני אזרחים. משעות הערב אתמול ועד לשעה זו נפצעו שני חיילי צה"ל באורח קשה, חייל אחד בינוני ושניים נוספים באורח קל.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
המבצע הקרקעי מתרחב: כוחות יבשה רבים נכנסו לרצועה
אמוץ נהרג בעזה: "לא היה יכול להשאיר את החיילים שלו לבד"
חדירת המחבלים ליד עין השלושה: "שהו בשטח כשעה"
אתם לא לבד: כיצד תתמודדו עם מצבי חרדה וטראומה?
היום ה-13 למבצע - עדכונים שוטפים

סגן משנה בר רהב שנהרג במבצע צוק איתן. באדיבות המשפחה, ספק 500
סגן משנה בר רהב/ספק 500, באדיבות המשפחה

רהב, בן 21 מרמת ישי, מנהרג כתוצאה מטיל נגד טנקים שפגע בכלי הנדסי באזור רפיח שבדרום רצועת עזה, בפעילות של חטיבת הצנחנים. רהב נפצע באורח אנוש באירוע. הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו תוך זמן קצר.הלוויתו תיערך היום בשעה 17:00 בבית העלמין בטבעון.

רובל, בן 20 מחולון, נהרג בהיתקלות ברצועת עזה שבה נפצע בינוני קצין צה"ל נוסף. הלוויתו תיערך היום בשעה 19:00 בבית העלמין בחולון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סמל בניה רובל, נהרג ברצועת עזה. ספק 500
סמל בניה רובל/ספק 500

רהב, תושב רמת ישי שבצפון, היה שחקן כדורמים מצטיין ואף שיחק בנבחרת ישראל. מושיקו הרשקוביץ, שאימן את רהב עד שגויס לצה"ל לפני כשנה וחצי, סיפר כי הבשורה המרה על מותו התקבלה בתדהמה רבה. "אנחנו בהלם", הוא אמר. זה ילד שהוא מלח הארץ. מדהים, ספורטאי מצוין, בעל נתינה אינסופית". לדבריו, "הוא התחיל בכדורמים בגיל צעיר מאוד. הוא שיחק בנבחרות ישראל, התבגר לאט-לאט ועלה עד שהוא קיבל את סרט הקפטן של טבעון בגיל 18, ולאחר מכן הוא התגייס.

כוחות צה"ל בגבול עם רצועות עזה. AP
כוחות צה"ל בגבול רצועת עזה/AP

"הייתה תקופה שהוא חשב על מסלול של ספורטאי מצטיין, הוא היה כישרוני מאוד", המשיך הרשקוביץ. "התייעצנו הרבה לגבי המשך הדרך שלו, ובסוף הוא החליט ללכת על הכיוון הצבאי. לפני כשבועיים פגשתי אותו, דיברתי אותו. הוא בא לשחק בליגה הארצית. הוא ארגן את הקבוצה וסידר אותה, ממש לקח את זה על עצמו עם האופי שלו. הוא תמיד היה אופטימי ומצחיק. פעם היה משחק נגד קבוצה שהייתה בכמה רמות יותר טובה מאתנו, והוא הבקיע לבד שבעה שערים מתוך שמונה או תשעה שערים. זה רק מראה איזה אופי של ספורטאי ווינר בנשמה היה לו. הוא היה מבסוט מאוד מהיציאה לקצונה. ילד מדהים ממשפחה מדהימה". הרשקוביץ המשיך וסיפר כי הוא מאמן את אחיו הקטן של רהב: "זו משפחה שנולדה לתוך הכדורמים".

יו"ר איגוד הכדורמים, אלון הוכדורף, סיפר כי רהב היה "מועמד לספורטאי מצטיין ובחר לוותר על האפשרות הזו כדי ללכת ולתרום למדינה בדרך הכי מהותית שיכולה להיות. לדאבוננו, הנורא מכל קרה. זו אבדה גדולה בעיקר למשפחה, אבל גם למשפחת הכדורמים ולענף כולו".

אדר ברסנו, אמוץ גרינברג. פייסבוק, צילום מסך
רס"ן אמוץ גרינברג וסמל אדר ברסנו, שנהרגו אתמול ליד עין השלושה/צילום מסך, פייסבוק

איתן נפשי, יו"ר אגודת קריית טבעון שבה שיחק בר, הוסיף: "זה ילד שהיה באגודה בערך 12 שנה. אבא שלו חבר הנהלה של המועדון. אמא שלו בת טבעון, משפחה שקשורה לכדורמים. הוא היה ילד רציני וחברותי. כל מה שהוא עשה, הוא עשה ברצינות והצליח. ילד חמד שהיה אהוב על כולם, גם על הבוגרים יותר, על האגודה כולה". לדברי נפשי, "היה ברור שהוא יחזור לשחק כשהוא יסיים את הצבא. בכל שבת פנויה הוא היה בא לשחק בליגה הארצית כדי לשמור על קשר עם הכדורמים". הוא תיאר את המפגש האחרון עם רהב, לפני כשבועיים-שלושה: "נפגשנו בצורה אקראית, שאלתי אותו, 'בר, אתה בא לשחק?'. הוא אמר לי, 'אתה יודע שכן'".

איתן ברק, לוחם נח"ל שנהרג בכניסה הקרקעית לעזה במסגרת מבצע צוק איתן, כתבה בעיתון במחנה. במחנה
איתן ברק, החייל הראשון שנהרג במבצע "צוק איתן"/במחנה

אתמול נהרגו קצין וחייל צה"ל בהיתקלות עם חוליית מחבלים שחדרה מרצועת עזה לשטח ישראל דרך מנהרת טרור באזור קיבוץ עין השלושה. הקצין שנהרג הוא רב-סרן (במיל') אמוץ גרינברג, בן 45 מהוד השרון, ששימש בשירות המילואים כקצין מבצעים. החייל הוא רב-טוראי אדר ברסנו, בן 20 מנהריה, ששימש כנהג. ברסנו הועלה במותו לדרגת סמל. בלילה שבין חמישי לשישי נהרג לוחם הנח"ל סמל-ראשון איתן ברק, בנסיבות שעדיין לא ברורות במלואן.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully