וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הפילו סלע על ראשו של שוטר במזרח ירושלים

19.6.2014 / 22:17

שלושה צעירים תושבי מזרח ירושלים נאשמים שהפילו סלע על ראשו של שוטר שצעד ברחוב תחתם ונמלטו. לשוטר שבר בגולגולת, הוא איבד את ראייתו באופן זמני ואושפז בבית לוינשטיין

צילום: משטרת ירושלים, עריכה: יותם בן-דוד

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הערב (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתבי אישום נגד אחמד ברגיתי, בן 19, אחמד אבו סנינה, בן 21, ונער בן 17, תושבי מזרח ירושלים, בגין פציעה קשה של שוטר במהלך התפרעויות שהתרחשו ביום ירושלים. על פי כתבי האישום, בבוקר של אותו היום תכנן ברגיתי ליידות אבנים לעבר כוחות הביטחון ולעבר יהודים ששהו בעיר.

שוטר נפגע קשה מהשלכת אבנים ביום ירושלים. משטרת ירושלים,
תיעוד האירוע במזרח ירושלים/משטרת ירושלים

באותו הערב נפגש ברגיתי בעיר העתיקה עם אבו סנינה,עם הנער הקטין ועם אנשים נוספים שזהותם אינה ידועה בעיר. הם סידרו אבנים על גדר שהקיפה את גג הבית וכל אחד מהם בתורו התקרב אל שפת הגג והביט לעבר הרחוב. בסביבות השעה 21:00 עבר שוטר מתחת לבית ואחד מהשלושה השליך מהגג אבן במשקל כשני קילוגרמים. זו צנחה מגובה חמישה מטרים ופגעה ישירות בראשו. השוטר נפל ואיבד את הכרתו והחבורה נמלטה מהמקום.

כתוצאה מהפגיעה נגרם לשוטר שבר בגולגולת, הוא איבד את ראייתו באופן זמני, סבל מכאבים בגב וברגלו ואושפז למשך כשבועיים. בתום האשפוז הועבר ל"בית לוינשטיין", שם הוא שוהה מאז. כתב האישום מייחס לשלושה עבירות של חבלה חמורה בכוונה מחמירה, ניסיון לתקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות והשתתפות בהתפרעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully