וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג איבד שליטה על רכבו בירושלים, התהפך - ונהרג

18.12.2013 / 8:01

גבר בן 78 שנסע בשכונת פסגת זאב בבירה החליק עם מכוניתו בגשר עוזי נרקיס, התהפך ונלכד. הוא חולץ אך מת מפצעיו. גבר אחר שסבל ממכת קור, מת בבית החולים הדסה הר הצופים

הבוקר בירושלים המושלגת, דצמבר 2013. יותם רונן
המשטרה ביקשה לא לנסוע בכבישים. ירושלים בסוף השבוע/יותם רונן

נהג בן 78 שלא נשמע להוראות המשטרה נסע הבוקר (רביעי) ברכבו בפסגת זאב ירושלים, התהפך – ומאוחר יותר מת. צוות מד"א שהוזעק למקום חילץ את הנהג שנלכד במכוניתו והחל לבצע בו פעולות החייאה כשהוא במצב אנוש. הנהג פונה לבית החולים ובדרך מת מפצעיו.

מבדיקה ראשונית של בוחני תנועה עולה כי האיש איבד שליטה על מכוניתו והתהפך, לאו דווקא בשל תנאי הכביש. רק אתמול הוציאה משטרת ירושלים בקשה להימנע ככל שניתן מנסיעה בכבישי העיר בשעות הלילה והבוקר.

מיכאל כהן, חובש "איחוד הצלה", סיפר: "אזרחים סיפרו לי בזירה כי הרכב התהפך לאחר שהחליק על הקרח שנוצר עקב השלגים. אני וחובשים ניסינו להציל את חייו של נהג הרכב שנפצע אנושות וחולץ מהרכב, ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות, אך למרבה הצער בכניסה לבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, המשטרה בודקת את הנסיבות".

באירוע אחר בפסגת זאב, נמצא גבר בן 73 כשהוא סובל מפגיעות קור. צוות של מד"א מצא את האדם בשדרות משה דיין כשהוא במצב של היפותרמיה. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים תוך כדי פעולות החייאה. ככל הנראה, הוא התמוטט מסיבות בריאותיות ולאחר מכן גם נפגע מהקור העז. "צוות הרופאים בחדר המיון נלחם על חייו, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו", מסר בית החולים.

ירושלים ביום שאחרי הסערה. דצמבר 2013. עומר מירון
ירושלים עדיין לא שבה לשגרה מלאה/עומר מירון

בתוך כך, ירושלים עדיין מתקשה לחזור לשגרה. הלימודים בעיר יתקיימו היום במרבית מוסדות החינוך, אך יתחילו בשעה 10:00 בשל החשש לקרה בשעות הבוקר. במקומות בהם התקיימו אתמול לימודים, יימשכו הלימודים גם היום. באתר העירייה מפורסמת רשימה מצומצמת של מוסדות חינוך שעדיין לא ייפתחו היום. ניתן לקבל את המידע גם במוקד 106. אתמול נפתחו כ-70% מבתי הספר והגנים ומרבית התלמידים הגיעו, והיום עתידים להיפתח כ-90% מבתי הספר. במבשרת ציון יתחדשו הלימודים בשעה עשר בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully